کسب و کار

مزایا و معایب اجاق گاز سینجر را بشناسید!

اجاق گاز یکی از پرکاربردترین وسایل آشپزخانه است و بیشترین استفاده را دارد؛ بنابراین باید در زمان خرید، به تمام ویژگی ها و مزایا و معایب آن توجه داشته باشید. اجاق گاز سینجر یکی از محصولات موجود در بازارهای داخلی است که تعدادی از مشتریان از این محصول استقبال...

19 اسفند 1402

مقایسه ماشین جنگی آمریکا و روسیه در یک تصویر

اسپوتنیک نوشت: پاسخ روسی به Bradley آمریکایی: خودروی جنگی پیاده نظام BMP-3 سال 1987 است که 6 سال جوان تر از رقیب آمریکایی خود است.

28 آذر 1402

برترین فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل در ایران

آیا در پی فروشگاهی با برترین لوازم جانبی موبایل هستید؟ ما در اینجا به معرفی برترین فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل در ایران با برترین کیفیت و قیمت مناسب می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

12 تیر 1402

کسادی بازار مسکن در اولین روزهای سال

بازار مسکن شهر تهران در اولین روزهای سال 1402 آرام است و معاملاتی انجام نمی گردد.

10 فروردین 1402

با شماری از خوشمزه ترین دسرهای کره جنوبی آشنا شوید

کره جنوبی نه تنها در زمینه فناوری و تکنولوژی زبانزد جهان است، بلکه غذاها و دسرهای کره ای نیز در جهان شناخته شده و معروف هستند. غذا و دسرهای خوشمزه کره ای با دستورالعمل های کلاسیک و نوین و با طعم های جالب و متنوع از مواد مغذی، سالم و غالبا از مواد بدون گلوتن...

1 اسفند 1401

کدام پاساژها برای کدام خرید در عید مناسب هستند؟

از قدیم تا به الان رسم بوده که ماه اسفند ماه تکاپو و خریده و روز اول عید هم تمامی این بدو بدو ها تموم میشه و از سرتاپا لباس ها نو وتمیز به تن میشه.بعد از لبس نو پوشیدن مردم راهی خونه اقوام میشن تا آماده خوردن آجیل و شیرینی باشن. در این میان برای خرید عید چند...

15 دی 1401

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از داستان عجیب عمو پوکمون تا مدیرعامل نو تسلا

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

4 دی 1401

تصاویر ، بنزهای پیشرفته ای که یک میلیارد تومان زیر قیمت فروخته می شوند!

دیجیاتو نوشت: شرکت مرسدس بنز در چین دو مدل نو EQE و EQS را با تخفیف قابل توجهی به فروش می رساند! این تخفیف که در بیشترین حالت به 33 هزار دلار (بیش از یک میلیارد تومان) می رسد، به خاطر عدم استقبال و فروش ضعیف دو سدان برقی است.

29 آبان 1401

راهنمای خرید بخاری گازی به همراه مزایا و معایب برندها

وقتی به فصل سرما نزدیک می شویم، باید به فکر وسایل گرمایشی باشیم. وسایل گرمایشی متعددی در ایران ساخته می گردد که اصلی ترین تفاوت آن ها در نوع سوخت مصرفی است. از این رو بخاری ها به سه دسته اصلی بخاری گازی، بخاری نفتی و بخاری برقی تقسیم می شوند. البته نباید...

1 آبان 1401

از این خودرو های مجذوب کننده تنها یک نسخه ساخته شده است!

البته لزوماً این خودرو ها فقط در پارکینگ کلکسیونر ها پیدا نمی شوند و خودروسازان در بسیاری از مواقع کانسپت ها، نمونه های اولیه و خودرو های آزمایشی خود را در کلکسیون مخصوص خود به عنوان یادآور تاریخشان نگه می دارند.

27 مهر 1401

10 فیلم برتر با رتبه بندی R که بیشترین بودجه صرف تولیدشان شده است

بودجه های هنگفتی صرف فراوری بسیاری از فیلم های مشهور دارای رتبه بندی سنی R شده اما سوالی که پیش می آید این است: بیشترین بودجه صرف فراوری کدام یک از این آثار شده است؟

24 مهر 1401

راه اندازی خط فراوری پارچه و نخ در منطقه ویژه مالی

مدیرعامل شرکت رادمان سزاوار گفت: خط فراوری پارچه و نخ به زودی در منطقه ویژه مالی بیرجند راه اندازی می گردد.

10 مهر 1401

خرید و فروش میلیاردی مجتمع های بین راهی

رئیس سازمان راهداری به اظهارات وزیر اقتصاد در خصوص کم کاری های این سازمان نسبت به صدور مجوز مجتمع های رفاهی بین راهی پاسخ داد.

13 شهریور 1401

سفر به لیسبون؛ 25 سرگرمی شگفت انگیز در لیسبون

تاریخ این شهر از امپراتوران رومی تا دزدان دریایی بَربَری و از موروها و آثار معماری شان تا شوالیه های دلیر جنبش استرداد، داستان هایی برای بازگو کردن دارد. این ماجراها با گشت وگذار در کاخ ها و محله های باستانی و قدیمی در سفر به لیسبون بسیار ملموس و جالب...

12 مرداد 1401

زندگینامه آندره سیتروئن؛ موسس برند سیتروئن

آندره سیتروئن کیست؟ فرانسه نام و کشوری آشنا در خصوص تاریخ خودروسازی است و فرانسوی ها با برندهایی که در همان آغاز در تولید انواع و اقسام ماشین ها ثبت کردند، امروزه به عنوان گروه مهمی در تاریخچه این حیطه شناخته می شوند. اگرچه شاید رنو و پژو معروف ترین این...

7 مرداد 1401

دل می شکند، مغز فرمان می دهد و قلب آسیب می بیند

وقتی ناراحت می شوید و دل تان می شکند، قلب شما اذیت می شود و این فرآیندی است که احتمالا از طریق مغز انجام می شود. این نتیجه تحقیق دانشمندان سوئیسی در مورد شرایط نادری به نام سندرم قلب شکسته است.

5 مرداد 1401

شهرداری کلگری استخدام می نماید

شهرداری کلگری در حال استخدام در موقعیت های شغلی فرق دارد و برای بعضی از آنها بیش از 53 دلار در ساعت دستمزد در نظر گرفته شده است.

31 تیر 1401

صدرنژاد: تعارض منافع میان شهرداری ها و جامعه کسب وکار های بخش خصوصی را از رونق انداخته

دبیر اتحادیه صنایع بازیافت ایران از تعارض منافع شهرداری ها با جامعه و از رونق افتادن کسب و کار های بخش خصوصی حوزه مدیریت پسماند اطلاع داد.

17 تیر 1401

فراوری بیش از 200 میلیون عدد انواع دارو به وسیله سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر گفت: شرکت داروسازی سها در امسال بیش از 200 میلیون عدد انواع دارو روانه بازار دارویی کشور نموده است.

9 تیر 1401

زنان اجازه استفاده از دوچرخه در پارک های مادر و کودک را دارند؟

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران گفت: پارک های مادر و کودک کوچک و محله ای هستند و به همین دلیل مقرر شد که موتور و دوچرخه به این پارک ها وارد نشود تا به بچه های کوچک آسیب وارد نشود.

6 تیر 1401
تعداد: (121)