مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از داستان عجیب عمو پوکمون تا مدیرعامل نو تسلا

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از داستان عجیب عمو پوکمون تا مدیرعامل نو تسلا

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

یک مرد 70 ساله تایوانی که به نام عمو پوکمون شناخته می گردد برای انجام بازی پوکمون گو از 11 گوشی متفاوت استفاده می نماید اما این گوشی ها را نه جدا جدا بلکه همزمان به کار می برد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران استرالیایی نوعی روبات هوشمند طراحی نموده اند که می تواند به افزایش رشد و تکثیر مرجان های دریایی یاری کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت توشیبا میخواهد تغییراتی اساسی را در سیستم های کسب و کار خود اعمال کند. این تغییرات می تواند آینده شغلی توشیبا را به طور کلی تغییر دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

خاتمه مدیرعامل نو شرکت تسلا انتخاب شد. رابین دنهلم به زودی به شکل رسمی جایگزینایلان ماسک به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل تسلا خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

جنگ تکنولوژیک بین چین و ایالات متحده لحظه به لحظه سنگین تر می گردد در این میان بعضی کشورها نافع و بعضی متضرر می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شب گذشته سامسونگ در جریان یک کنفرانس پس از مدت ها انتظار موبایل تمام منعطف خود را رونمایی کرد. موبایلی که می تواند رقبا را به سختی شکست دهد. اما این همه ماجرای دیشب نبود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

چینی ها نوعی تحول جدی در پخش برنامه های خبری ایجاد خواهند کرد. تحولی که به طور کامل به هوش مصنوعی وابسته است و البته می تواند خبری نگران کننده برای فعالان حوزه خبر باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از داستان عجیب عمو پوکمون تا مدیرعامل نو تسلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از داستان عجیب عمو پوکمون تا مدیرعامل نو تسلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید