از دمو تا جزئیات گیم پلی؛ اطلاعات جدیدی از استریت فایتر 6 منتشر شد

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، کپ کام (Capcom) به تازگی از اطلاعات و تریلرهای جدیدی از بازی استریت فایتر 6 رونمایی نموده که به مواردی نظیر گیم پلی و نسخه دموی بازی می پردازند.

از دمو تا جزئیات گیم پلی؛ اطلاعات جدیدی از استریت فایتر 6 منتشر شد

یکی از بخش های مجذوب نماینده این نسخه که سازندگان روی آن تمرکز زیادی نموده اند، بخش World Tour است. تور دنیای یک حالت داستانی تک نفره است که در آن بازیکنان می توانند شخصیت مورد علاقه خود را ایجاد نموده و یک ماجراجویی مجذوب نماینده را تجربه نمایند. تازهترین مکانی که برای این بخش معرفی شده، نیشال (Nayshall) است؛ کشوری در حال توسعه که در گوشه ای دورافتاده از آسیا پنهان شده است.

در طول ماجراجویی های خود، با هر مبارز افسانه ای از لیست شخصیت های بازی آشنا خواهید شد. از بلیط های پرواز برای سفر به سراسر دنیا برای یافتن هر یک از 18 مبارزه استفاده کرد و شاگرد آن ها شوید تا بتوانید حرکات ویژه آن ها را یاد بگیرید. با دادن هدایا به آن ها و انجام ماموریت های مختلف، پیوند خود را با هر استاد افزایش می دهید.

طبق گفته سازندگان، تور دنیای با ترکیب عناصر نقش آفرینی عمیق، برای تغییری تازه در روند بازی های مبارزه ای سنتی ساخته شده است. همانطور که آواتار خود را ارتقا می دهید، امتیاز مهارت کسب می کنید تا در درخت مهارت خرج کنید و حرکات مورد علاقه خود را فرا گیرید. در این میان باید مراقب دشمنان عجیب و غریبی باشید که شما را در خیابان ها تعقیب نموده تا با شما مبارزه نمایند.

از طرفی می توانید آواتارهای خود را به Battle Hub ببرید و اجازه دهید تا در نبردهایی با سایر بازیکنان آنلاین شرکت نمایند؛ جایی که محدودیت مبارزات در واقع تخیل شماست. لازم به ذکر است که با ایجاد یک کلاب در این بخش می توانید بازیکنان همفکر خود را پیدا کنید. نماد باشگاه و یونیفرم اعضای آن نیز به طور کامل قابل شخصی سازی است.

یکی از المان های تازه استریت فایتر 6، ویژگی Battle Damage است. در طول یک مبارزه، شخصیت ها عرق نموده و بریدگی ها، کبودی ها و دیگر نشانه های گویای یک نبرد داغ را به نمایش می گذارند. این جلوه ها فقط در حالت های آفلاین خاصی در دسترس است و می توان آن را در تنظیمات نیز غیرفعال کرد. از طرفی جلوه های صوتی پیشرفته ای وجود دارد که به شما می گوید که چقدر از حریف خود فاصله دارید، مقدار Drive به جای مانده شما چقدر است و غیره که مبارزات را مجذوب نماینده تر می نماید.

خبر خوب این است که آموزش های کامل و راهنمای شخصیت ها پایه ای محکم برای هر شخصیت فراهم می نمایند که برای کسانی که تجربه کمی در بازی های مبارزه ای دارند یا هر کسی که می خواهد شخصیت های تازه را امتحان کند، مفید خواهد بود. همانطور که در گذشته نیز ذکر شده، بازی در کنار کنترل های کلاسیک و مدرن، از کنترل پویا (Dynamic) نیز بهره می برد که در آن بازیکنان می توانند حرکات ویژه و زرق و برق دار را تنها با یک فشار یک دکمه پیاده سازی نمایند.

حالت Arcade یک حالت تک نفره در Fighting Ground است که در آن با هوش مصنوعی روبرو می شوید و در خصوص داستان های هر مبارز اطلاعات بیشتری کسب می کنید. بعلاوه برای باز کردن قفل تصاویری که بعدا در گالری قابل مشاهده هستند، حالت Arcade باید تکمیل شود. عملکرد شما در تابلوهای امتیازات آنلاین قابل بارگذاری است. بنابراین می توانید با بقیه به نوعی به رقابت بپردازید.

علاوه بر حالت کلاسیک Versus Mode، استریت فایتر 6 شامل Team Battle و Extreme Battle است. در Team Battle با یا در مقابل دیگر بازیکنان یا هوش مصنوعی قرار خواهید گرفت. با ایجاد یک تیم و انتخاب پارامترهای مناسب، می توانید به مبارزات مجذوب نمایندهی دست پیدا کنید. Extreme Battle روی مجموعه ای از قوانین همراه با ترفندهای سرگرم نماینده اجرا می شود.

بعلاوه با ایجاد یک بازی سفارشی، جدا از Battle Hub، به صورت آنلاین می توانید در برابر سایر بازیکنان مورد علاقه خود بازی کنید. بازی های سفارشی در حال حاضر شامل حداکثر 16 بازیکن در یک زمان واحد است. مسابقات رنک نیز در این نسخه باز می گردند؛ جایی که می توانید با بازیکنان دیگر در سراسر دنیا برای رتبه بندی رقابت کنید و امتیاز کسب کنید.

جالب است بدانید که اقداماتی در راستای کاهش ترس از باخت در یک مسابقه در رتبه های خاص اجرا شده است. بعلاوه برای تشویق بازی آنلاین، تازه کارها پس از شکست دیگر امتیاز لیگ را از دست نخواهند داد. هر شخصیت بعلاوه دارای رتبه فردی خود است، بنابراین امتحان یک شخصیت تازه در مسابقات رنک آسان تر از همواره است.

چهار شخصیت در اولین سال پس از عرضه به بازی می پیوندند. رشید (Rashid) که اولین بار در استریت فایتر 5 حصور پیدا کرد، در تابستان 2023 بازمی شود. شخصیت .A.K.I در پاییز 2023 در دسترس قرار می گیرد. اد (Ed) بعلاوه از استریت فایتر 5، در زمستان 2024 به بازی می آید.

در نهایت، آکوما (Akuma) در بهار 2024 به بازی می آید. هر چهار نفر از این شخصیت ها در تور دنیای گنجانده شده اند؛ جایی که می توانید حرکات ویژه آن ها را یاد بگیرید. آن ها بعلاوه در نسخه های دلوکس و آلتیمیت استریت فایتر 6 گنجانده شده اند که اکنون نیز می توانید آن ها را پیش خرید کنید.

نسخه دموی بازی استریت فایتر 6 در پلی استیشن 4 و 5 در دسترس خواهد بود. در این دمو می توانید مکانیک های اولیه نبرد را فرا گرفته و سبک مبارزه لوک و ریو را در راهنمای شخصیت ها تمرین کنید. بعلاوه بخش هایی از تور دنیای قابل تجربه و شخصی سازی آواتار برای آزمایش در دسترس است. آواتارهای شخصی سازی شده را می توان پس از انتشار بازی به آن منتقل می کرد.

بازی استریت فایتر 6 در 2 ژوئن 2023 (12 خرداد 1402) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلرهای منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: PlayStation.Blog

منبع: دیجیکالا مگ

به "از دمو تا جزئیات گیم پلی؛ اطلاعات جدیدی از استریت فایتر 6 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از دمو تا جزئیات گیم پلی؛ اطلاعات جدیدی از استریت فایتر 6 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید