نرم افزار و اپلیکیشن

مجرم دستگیر شد، باتری گوشی های اندرویدی چرا خالی می شوند؟

نسخه تازه یوتیوب احتمالاً باعث افت عملکرد برخی گوشی ها و تبلت های قدیمی سامسونگ می شود.

2 اردیبهشت 1403

از دمو تا جزئیات گیم پلی؛ اطلاعات جدیدی از استریت فایتر 6 منتشر شد

کپ کام (Capcom) به تازگی از اطلاعات و تریلرهای جدیدی از بازی استریت فایتر 6 رونمایی نموده که به مواردی نظیر گیم پلی و نسخه دموی بازی می پردازند.

10 اردیبهشت 1402

بلوبانک سه رنگ نو به کارت های بانکی خود افزود

رنگین کمان کارت هارزگلد، زرد و بنفش سه رنگ جدیدی است که بلوبانک به کارت های بانکی خود اضافه نموده است. حالا دیگر کاربران این نئوبانک می توانند 6 گزینه متنوع را برای انتخاب رنگ مورد علاقه خود داشته باشند و سال 1402 را با بلوکارتی تازه، شروع نمایند.

27 فروردین 1402

ببینید؛ ماد لست آو آس 2 چهره الی را با الی سریال جایگزین می نماید!

بالاخره پس از مدت ها انتظار سریال اقتباسی آخرین ما (The Last of Us) از شبکه HBO پخش شد. حال یکی از هواداران به تغییر چهره الی در بازی لست آو آس 2 با صورت بلا رمزی پرداخته است.

4 بهمن 1401

10 فیلم برتر با رتبه بندی R که بیشترین بودجه صرف تولیدشان شده است

بودجه های هنگفتی صرف فراوری بسیاری از فیلم های مشهور دارای رتبه بندی سنی R شده اما سوالی که پیش می آید این است: بیشترین بودجه صرف فراوری کدام یک از این آثار شده است؟

24 مهر 1401

عکس ، انقلاب شگفت انگیز سامسونگ با این اختراع در دنیای واقعیت مجازی!

زومیت نوشت: سامسونگ می تواند با استفاده از پوست الکترونیکی، غوطه وری در دنیای واقعیت مجازی را به سطح جدیدی برساند.

15 مهر 1401

برای اولین بار در خاورمیانه؛ دستگاه ذخیره ساز انرژی به وسیله پژوهشگران دانشگاه شریف ساخته شد

جمعی از پژوهشگران مستقر در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف برای اولین بار در خاورمیانه و کشور پیروز به طراحی و ساخت دستگاهی شدند که سبب افزایش توان تولیدی توربین های گاز در شرایط پیک مصرف با استفاده از سیستم ذخیره سازی انرژی به صورت یخ می گردد.

22 شهریور 1401

چراغ قرمز، چراغ سبز در نقشه نشان

بعد از افزودن امکان نمایش مبلغ و جایگاه عوارضی های سراسر کشور و معرفی قابلیت نو رادار جاده ای، ویژگی تازه ای هم برای مسافران درون شهری به نقشه و مسیریاب اضافه شده که محل چراغ های قرمز هدایت و رانندگی را نمایش می دهد.

4 مرداد 1401

10 نژاد فانتزی منحصربفرد در بازی های نقش آفرینی آنلاین

الف ها. دورف ها. هلفلینگ ها (Halfling). نوم ها (Gnome). هابیت ها. الف های تاریک. الف های متعالی. الف های دورگه. الف های جنگل. و احتمالاً یک عالمه الف دیگر.

27 تیر 1401

صدرنژاد: تعارض منافع میان شهرداری ها و جامعه کسب وکار های بخش خصوصی را از رونق انداخته

دبیر اتحادیه صنایع بازیافت ایران از تعارض منافع شهرداری ها با جامعه و از رونق افتادن کسب و کار های بخش خصوصی حوزه مدیریت پسماند اطلاع داد.

17 تیر 1401

قیمت روز گوشی موبایل 14 دی

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 14 دی را مشاهده می کنید.

29 خرداد 1401

دانلود مرورگر فایرفاکس برای توسعه دهندگان Firefox Nightly for Developers 98.0a1

برنامه Firefox Nightly for Developers مرورگر فایرفاکس برای توسعه دهندگان اندروید به کاربران تجربه جدیدی از اینترنت گردی می دهد.

20 اردیبهشت 1401

دانلود برنامه ویرایش تصاویر Fotor Photo Editor Full 7.2.11.229

با استفاده از نرم افزار ادیت تصاویر، عکس های خود را ویرایش کنید.

21 فروردین 1401

لیون در یک نگاه

لیون از شهرهای فرانسه است که از بناهای تاریخی گرفته تا آثار دوره رنسانس و از آثار قرن 17 تا 19 گرفته تا آسمان خراش های مدرن را پیشکش نگاه گردشگران می نماید.

19 فروردین 1401

استارت آپ H 1: امکان دسترسی به خیل عظیمی از داده های پزشکی

در سراسر جهان حدود 15میلیون دکتر وجود دارد و آریال کتز، Ariel Katz می تواند اطلاعات دقیق حدود 10میلیون نفر از آن ها را در اختیارتان بگذارد، از جمله تخصصشان، تحقیقات در حال انجام، مقالات منتشر شده، آزمایش های بالینی، بیمه و منشن ها در شبکه های اجتماعی. آریال،...

2 بهمن 1400

توسعه دهندگان سیستم عامل خودرو حمایت می شوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، صنعت خودرو از جمله صنایعی است که طی چند دهه اخیر پیشرفت های قابل توجه و چشمگیری داشته است. فعالان و تولیدکنندگان این حوزه در پی افزایش سطح امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی، کاهش سطح آلایندگی خودروها و کاستن...

12 دی 1400

از علل تا درمان نابینایی

نابینایی یاکوری وضعیتی است که بیمار در آن ادراک بینایی ندارد و دلیل آن عوامل فیزیولوژیکی یا عوامل عصبی است. سازمان بهداشت دنیای حدس می زند در حال حاضر 35 میلیون نابینا در دنیا زندگی می نماید که 90 درصد از آنها در کشورهای در حال توسعه و بیشتر در آسیا و...

7 آذر 1400

علی بابا و داستان یک تحول امیدبخش با نگاه به فردا

در پشت موفقیت ها، اوج گرفتن ها و توسعه های شرکت های بزرگ، داستان ها و رخدادهای مجذوب کنندهی نهفته اند که بعضی از آنها برای همه، بعضی برای آدم هایی که می خواهند تازه پا در این جهت بنهند و بعضی فقط برای اهل فن مجذوب کننده هستند. هر از چند گاه ما با مطالعه...

19 آبان 1400

راهنمای خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

بر هیچکس پوشیده نیست که با توجه به قیمت بالای ماشین ها، مراقبت از قطعات و لوازم یدکی خودرو بسیار ضروری است. هر وسیله مکانیکی نیاز به بررسی و رسیدگی مرتب دارد تا در طول زمان از کارایی و کیفیت آن کاسته نشود. هر چقدر با دقت بیشتری از قطعات ارزشمند خودرویتان...

17 آبان 1400

سرعت اجرا و لود بازی ها روی PS5 تخیلی است!

حتی قبل از اینکه از جزئیات سخت افزار کامل کنسول های نسل بعدی آگاهی داشته باشیم یا ظاهر آن ها را ببینیم، یکی از نکات مهمی که در تبلیغات هر دو کنسول دیده می شد، وجود حافظه SSD در کنسول های نسل نهمی بود. حتی سال گذشته سونی یک دموی تکنیکی را از مقایسه زمان لودینگ...

30 مرداد 1400
تعداد: (39)