ببینید؛ ماد لست آو آس 2 چهره الی را با الی سریال جایگزین می نماید!

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، بالاخره پس از مدت ها انتظار سریال اقتباسی آخرین ما (The Last of Us) از شبکه HBO پخش شد. حال یکی از هواداران به تغییر چهره الی در بازی لست آو آس 2 با صورت بلا رمزی پرداخته است.

ببینید؛ ماد لست آو آس 2 چهره الی را با الی سریال جایگزین می نماید!

بلا رمزی که در این سریال در نقش الی در کنار جوئل و تس با نقش آفرینی پدرو پاسکال و آنا تورو بازی می نماید، قبلا از شباهت این شخصیت با خود گفته بود. در واقع او بیان نموده بود که مانند اسکین هایی که در بازی های ویدیویی بر تن می کنید، الی یکی از اسکین های او بوده است. اکنون، به لطف مادسازها او خود به یک اسکین در بازی های ویدیویی تبدیل شده است.

این ماد از آلخاندرو بیلسا (Alejandro Bielsa) ارائه شده که در حال حاضر به عنوان یک هنرمند روی شخصیت های بازی تازه سری Fable از استودیوی Playground Games کار می نماید. او البته خاطرنشان نموده که این ماد بی نقص نیست و حالات صورت بلا رمزی در هنگام داشتن احساسات مختلف دقیقا مشابه الی در بازی است و او از این نظر وجه متمایزی ندارد. جالب است بدانید که این هنرمند در گذشته چهره جوئل و الی را با کریتوس و آترئوس نیز تغییر داده است.

او در خصوص ساخت این ماد می گوید:

در رابطه با سریال انتظار می رود که تمام بازی اول را پوشش دهد و اگر تمدید گردد، تیم سازنده گفته است که نسخه دوم به بیش از یک فصل برای روایت احتیاج دارد. البته کریگ مازین (Craig Mazin)، یکی از خالقان سریال، اعلام نموده که لست آو آس سریالی نیست که شش یا هفت فصل طول بکشد و آن ها قصد سوء استفاده از محبوبیت این آی پی را ندارند.

بازی لست آو آس 2 هم اکنون روی کنسول های پلی استیشن 4 و 5 در دسترس است. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Eurogamer

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

28,695,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,100,000

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

1,749,470

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ ماد لست آو آس 2 چهره الی را با الی سریال جایگزین می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ ماد لست آو آس 2 چهره الی را با الی سریال جایگزین می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید