ببینید؛ دموی بازی Kunitsu، Gami در دسترس نهاده شد

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، شرکت کپ کام (Capcom) به تازگی اعلام نموده که نسخه دموی بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess هم اکنون برای پلتفرم های بازی در دسترس است. در این میان یک همکاری با بازی اوکامی (Okami) نیز اعلام شده است.

ببینید؛ دموی بازی Kunitsu، Gami در دسترس نهاده شد

کونیتسو گامی یک بازی اکشن تک نفره با موضوع فولکلور ژاپنی است که طراحی منحصر به فردی دارد و انتظارات زیادی برای آن وجود دارد. دموی منتشر شده به شما این امکان را می دهد که بعضی از مراحل بازی اصلی را هر چند بار که دوست دارید و بدون محدودیت زمانی انجام دهید. به عنوان جشنی برای نسخه دمو که اخیرا منتشر شده، یک همکاری ویژه با اثر اکشن ماجراجویی کلاسیک کپ کام در سال 2006 یعنی اوکامی نیز صورت گرفته که به موجب آن، Kunitsu-Gami: Path of the Goddess از سلاح ها و لباس های انحصاری با تم اوکامی در کنار موسیقی ویژه ای بهره خواهد برد.

از آنجایی که Kunitsu-Gami: Path of the Goddess به طور کلی در خصوص همکاری با روستائیانی است که آن ها را نجات می دهید، اگر بازیکنان با هم کار نمایند تا 1 میلیارد کریستال جمع نمایند و 15 تا از لاکی مالت های پنهان را پیدا نمایند، آیتم های اوکامی در زمان عرضه بازی به عنوان یک آپدیت رایگان در دسترس خریداران بازی قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که Kunitsu-Gami: Path of the Goddess با استفاده از چرخه روز و شب و ترکیب خلاقانه ژانر های اکشن ماجراجویی گرفته تا استراتژی ریل تایم و دفاع از برج، توانایی های تصمیم گیری استراتژیک بازیکنان را آزمایش می نماید. در طول روز، دهکده را کاوش خواهید کرد، روستاییان را پاکسازی می کنید، نقش های مختلفی را به آن روستاییان اختصاص می دهید و محل قرار دادن آن ها را انتخاب می کنید تا به برترین نحو از شخصیتی به نام یوشیرو محافظت کنید. در طول شب، Seethe شوم ظاهر می گردد تا حمله کند و باید با یاری روستاییان با او درگیر شوید.

بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess در تاریخ 19 جولای (29 تیر) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی عرضه می گردد. این بازی برای سرویس گیم پس نیز برنامه ریزی شده است. می توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ دموی بازی Kunitsu، Gami در دسترس نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ دموی بازی Kunitsu، Gami در دسترس نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید