سریال و پخش خانگی

ببینید؛ ماد لست آو آس 2 چهره الی را با الی سریال جایگزین می نماید!

بالاخره پس از مدت ها انتظار سریال اقتباسی آخرین ما (The Last of Us) از شبکه HBO پخش شد. حال یکی از هواداران به تغییر چهره الی در بازی لست آو آس 2 با صورت بلا رمزی پرداخته است.

4 بهمن 1401

بررسی تریلر خانم مارول؛ 13 راز و نکته پنهان سریال تازه دیزنی پلاس

استودیوی مارول در نهایت اطلاعات جدیدی را در مورد سریال بعدی کامالا خان دیزنی پلاس ارائه داده است بنابراین ما در اینجا می خواهیم در مورد تریلر سریال خانم مارول، داستان سریال، منابع مارول آن و اسراری که در خود دارد توضیحاتی را ارائه دهیم.

16 خرداد 1401

نگاهی به جایزه ادبی بوکر، جایزه ای برای خیال پردازی های بکر

هدف جایزه من بوکر، ترویج داستان های باکیفیت، بی نقص و متعهد به اصل خیال پردازی ناب است تا باهوش ترین مخاطبان ادبیات داستانی را راضی نگه دارد.

12 آذر 1400

تلخ است سکوت، گفتگویی بکنیم، کم فروغی جشنواره شعر فجر در سکوت سنگین ارشاد خبرنگاران

شعر هرچند در ایران و بهتر در میان فارسی زبانان پررنگ و پابرجا و موثر بوده و حتی از جدی ترین سلاح ها برای مبارزه اجتماعی و قیام علیه ظلم به حساب می آمده (البته که هنوز هم می اید) اما جشنواره شعر فجر که نام مهمترین رویداد شعر کشور را هم به دوش می کشد در چند...

29 فروردین 1400

عکسی تازه از ارسطو در پایتخت

احمد مهرانفر در فضای مجازی تصویری تازه با گریم شخصیت ارسطو در سریال پایتخت منتشر کرده است.

24 فروردین 1400

بیوگرافی علی مصفا و همسرش لیلا حاتمی

بیوگرافی علی مصفا: علی مصفا در 11 آذر 1345 در تهران و در خانواده ای اهل ادب و هنر به دنیا آمد. او بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه کننده ایرانی و همسر لیلا حاتمی بازیگر است.

18 اسفند 1399

روایت بازیگر سریال آقازاده از سختی های یک تک تیرانداز

کامبیز دیرباز گفت: این روز ها در فیلم سینمایی تک تیرانداز ایفای نقش می کنم که خیلی دوست دارم و به همین دلیل سختی هایش را به جان خریدم و به خاطر این نقش اختصاصاً تیراندازی با اسلحه دوربین دار را یاد گرفتم.

16 بهمن 1399

حکایت سقاخانه هایی که نقاشی شدند!

کوچه های قدیمی و سقاخانه هایشان تصویر آشنایی برای بسیاری از ماست. تصویری که یا به چشم دیده ایم یا در فیلم ها و سریال هایی که تلاش دارند در گوشه و کنار داستان اصلی، هویت تاریخی مان را یادآور شوند؛ یا اینکه در نهایت حال و هوای فضای مذهبی سقاخانه هایِ سر گذر...

18 آبان 1399
24 مهر 1399

بهترین فیلم های اکشن نتفلیکس که نباید از دست بدهید

اگر در این تابستان کسالت بار به دنبال هیجان می شد تماشای بهترین فیلم های اکشن نتفلیکس که در حال حاضر در دسترس مخاطبان این شبکه قرار گرفته اند انتخاب مناسبی به نظر می رسد.

13 مهر 1399

متفاوت ترین بازی های بازیگران در سینمای ایران و دنیا

روزنامه جام جم: به تازگی خبری درباره فیلم آتابای به کارگردانی نیکی کریمی در رسانه ها منتشر شد که در عنوانش به نقش آفرینی متفاوت جواد عزتی اشاره داشت. دلیل این تفاوت هم ترکی حرف زدن عزتی است که طبق این خبر ظاهرا برای اولین بار اتفاق می افتد.

1 شهریور 1399

شروع پخش شمعدونی برای آی فیلمی ها

شبکه آی فیلم از یک شنبه اول تیر، مجموعه تلویزیونی شمعدونی را راهی خانه های طرفدارانش در داخل کشور می نماید.

27 مرداد 1399

سریال زیرخاکی، پخش نمی گردد؟!

نکته عجیب این که همزمان با انتشار شایعه احتمال تغییر کنداکتور شبکه یک و حذف زیر خاکی، همه کانال های رسمی صحت سنجی این خبر، سیاست سکوت در پیش گرفته و انتشار خبر قطعی را به بعد موکول نموده اند.

4 تیر 1399

روایت زندگی خواجه نصیرالدین طوسی در یک سریال

ماه شب14 عنوان سریالی تاریخی با موضوع زندگی خواجه نصیرالدین طوسی است که به زودی وارد مرحله ساخت خواهد شد.

21 فروردین 1399