اخبار اقتصادی

مزایا و معایب اجاق گاز سینجر را بشناسید!

اجاق گاز یکی از پرکاربردترین وسایل آشپزخانه است و بیشترین استفاده را دارد؛ بنابراین باید در زمان خرید، به تمام ویژگی ها و مزایا و معایب آن توجه داشته باشید. اجاق گاز سینجر یکی از محصولات موجود در بازارهای داخلی است که تعدادی از مشتریان از این محصول استقبال...

19 اسفند 1402

اعتراف تلخ یک منچستری درباره رونالدو

رونالدو پس از 12 سال بار دیگر در سال 2021 و زمانی که راهنمایی منچستریونایتد برعهده سولسشر بود به این باشگاه برگشت.

29 شهریور 1402

ارز اقلام دامپزشکی تغییر کرد

مشاور وزیر جهادکشاورزی در نامه خطاب به یکی از معاونت های این وزارتخانه خاطرنشان کرد که تمامی اقلام دامپزشکی (دارو، واکسن، افزودنی ها مواد اولیه دارویی دامپزشکی، مکمل، کنسانتره و ...) به تالار دوم ارزی منتقل گردد.

13 شهریور 1402

معرفی 6 تبدیل USB، C به جک 3.5 میلی متری؛ برای گوشی های بدون جک هدفون

با توجه به اینکه این روزها بیشتر گوشی فاقد جک هدفون هستند، دو راه پیش روی ما واقع شده است. می توانیم به سراغ هندزفری های بدون سیم برویم و آن ها را به وسیله بلوتوث به گوشی موبایل خود متصل کنیم. در عین حال می توانیم با خرید یک تبدیل USB-C به جک 3.5 میلی متری هدفون،...

25 مرداد 1402

برترین فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل در ایران

آیا در پی فروشگاهی با برترین لوازم جانبی موبایل هستید؟ ما در اینجا به معرفی برترین فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل در ایران با برترین کیفیت و قیمت مناسب می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

12 تیر 1402

شب شعر خورشید هشتم در دلوار برگزار می گردد

سکینه خلیلی به خبرنگار خبرنگاران در دلوار گفت: این شب شعر همزمان با سه شنبه نهمین روز از دهه کرامت با حضور جمعی از شعرای مطرح استان بوشهر و با همکاری شهرداری دلوار ساعت 17 در سالن همایش مجتمع فرهنگی هنری شهیدرئیسعلی دلواری برگزار می گردد.

10 خرداد 1402

بلوبانک سه رنگ نو به کارت های بانکی خود افزود

رنگین کمان کارت هارزگلد، زرد و بنفش سه رنگ جدیدی است که بلوبانک به کارت های بانکی خود اضافه نموده است. حالا دیگر کاربران این نئوبانک می توانند 6 گزینه متنوع را برای انتخاب رنگ مورد علاقه خود داشته باشند و سال 1402 را با بلوکارتی تازه، شروع نمایند.

27 فروردین 1402

تولید نمای ساختمان ضد شوره و رنگ پریدگی با فناوری نانو و پلیمر

فرخ رؤیا نیکمرام مجری طرح چوب نانو در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: طرحی را در راستای رفع چالش های نمای ساختمان در کشور اجرایی کردیم زیرا یکی از چالش های نماهای ساختمانی شوره زدن است.

13 فروردین 1402

کسادی بازار مسکن در اولین روزهای سال

بازار مسکن شهر تهران در اولین روزهای سال 1402 آرام است و معاملاتی انجام نمی گردد.

10 فروردین 1402

رشد 11 درصدی مصرف بنزین در نخستین روز سال

پیش بینی لازم برای خودروهای سوخت رسان سیار اجرا شده است و در صورت احتیاج از ظرفیت شرکت های سوخت رسان در مسیرهای پرتردد استفاده خواهیم کرد

2 فروردین 1402

افزایش 25 درصدی بهای بلیت مترو در تهران تصویب شد

اعضای شورای اسلامی شهر تهران لایحه افزایش نرخ بلیت مترو را در یکصد و سی و پنجمین نشست آنالیز و تصویب کردند.

21 اسفند 1401

ماموریتی برای نجات بزرگترین قورباغه دنیا

وقتی سدریک فوگوان برای اولین بار با یک قورباغه بزرگ جالوت برخورد کرد، از مقدار آن شگفت زده شد.

7 اسفند 1401

بودجه ریزی با هدف کاهش فاصله طبقاتی در شهر

سال هاست مسئولان شهری شعار کاهش فاصله طبقاتی شمال و جنوب شهر را سر می دهند، اما هدف اعضای شورای اسلامی شهر تهران در این دوره، عمل به این وعده با اختصاص بودجه مناسب است.

27 بهمن 1401

گوشی Poco X5 Pro 5G چه ویژگی هایی دارد؟

گوشی Poco X5 Pro 5G به تراشه Snapdragon 778G مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه است.

24 بهمن 1401

صفر تا صد سفر به آمستردام

آمستردام، مرکز لاله های نارنجی ، یکی از رویایی ترین مقاصد سفر در اروپا است.

21 بهمن 1401

کدام پاساژها برای کدام خرید در عید مناسب هستند؟

از قدیم تا به الان رسم بوده که ماه اسفند ماه تکاپو و خریده و روز اول عید هم تمامی این بدو بدو ها تموم میشه و از سرتاپا لباس ها نو وتمیز به تن میشه.بعد از لبس نو پوشیدن مردم راهی خونه اقوام میشن تا آماده خوردن آجیل و شیرینی باشن. در این میان برای خرید عید چند...

15 دی 1401

مشکل ستاره استقلال حل می گردد؟

محمد محبی چهره خبرساز استقلالی ها در روزهای گذشته بوده است؛ مسئولان استقلال بعد از پرداخت قسط اول پول رضایتنامه این بازیکن به باشگاه سانتاکلارای پرتغالی برای پرداخت قسط دوم به مشکل خورده اند.

14 آذر 1401

قیمت انواع حبوبات در بازار

در این لیست قیمت بعضی از انواع حبوبات موجود در بازار به توضیح زیر است.

5 آبان 1401

از این خودرو های مجذوب کننده تنها یک نسخه ساخته شده است!

البته لزوماً این خودرو ها فقط در پارکینگ کلکسیونر ها پیدا نمی شوند و خودروسازان در بسیاری از مواقع کانسپت ها، نمونه های اولیه و خودرو های آزمایشی خود را در کلکسیون مخصوص خود به عنوان یادآور تاریخشان نگه می دارند.

27 مهر 1401

10 فیلم برتر با رتبه بندی R که بیشترین بودجه صرف تولیدشان شده است

بودجه های هنگفتی صرف فراوری بسیاری از فیلم های مشهور دارای رتبه بندی سنی R شده اما سوالی که پیش می آید این است: بیشترین بودجه صرف فراوری کدام یک از این آثار شده است؟

24 مهر 1401
تعداد: (236)