صفر تا صد سفر به آمستردام

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، آمستردام، مرکز لاله های نارنجی ، یکی از رویایی ترین مقاصد سفر در اروپا است.

صفر تا صد سفر به آمستردام

آمستردام با جاذبه های دیدنی و گردشگری کم نظیرش گردشگران و عاشقان سفر زیادی را شیفته خود نموده است. بافت قدیمی این شهر با بناهای قدیمی و کانال های آبی که از وسط آن گذشته، یک موزه زنده را تداعی می نماید. در این مطلب در نظر داریم صفر تا صد سفر به این مرکز دیدنی اروپا، از رزرو پرواز و هتل آمستردام گرفته تا جاذبه های گردشگری آن را با هم آنالیز کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

رزرو بلیط هواپیما آمستردام

گردشگرانی که قصد سفر به هلند و شهر آمستردام را دارند، اولین اقدامی که بعد از انتخاب زمان سفرشان انجام می دهند، آنالیز پروازهای آمستردام و در نهایت رزرو بلیط هواپیما است. برای رزرو بلیط هواپیما آمستردام گزینه های زیادی پیش روی شماست اما پیدا کردن سایتی

مطمئن که بتوان با خیالی آسوده رزرو را انجام داد، کار ساده ای نیست. از میان سایت های ایرانی، سایت فلای تودی با ارائه مقرون به صرفهترین پروازها در تمامی مسیرهای داخلی و خارجی به خوبی توانسته رضایت کاربران زیادی را جلب کند. برای رزرو بلیط هواپیما آمستردام فقط باید به صفحه پرواز خارجی فلای تودی مراجعه کنید. مبدا تهران و مقصد آمستردام را وارد کنید. تاریخ سفر خود را انتخاب و بعد از وارد کردن تعداد مسافر و معین کردن یک طرفه یا رفت و برگشت بودن بلیط، کلید جستجوی پرواز را فشار دهید. در کمتر از چند ثانیه فهرست کاملی از تمامی پروازهای آمستردام برایتان به نمایش در خواهد آمد که به طور پیش فرض این جستجو بر اساس مقرون به صرفهترین به گرانترین قیمت مرتب شده اند. در این صفحه می توانید با استفاده از فیلترهای موجود مثل نمودار حداقل و حدبیشتر قیمتی انتخاب نوع پرواز سیستمی یا چارتری، نوع ایرلاین و تقویم قیمتی آسانتر به بلیط مقرون به صرفه آمستردام دسترسی پیدا کنید. در ادامه با مقایسه قیمت و تمام شرایط تمامی پروازهای موجود به مقصد آمستردام، بهترین انتخاب را متناسب با بودجه و شرایط سفری خود انتخاب کنید.

رزرو هتل آمستردام

بعد از خرید بلیط هواپیما، نوبت به رزرو هتل در شهر آمستردام می رسد. برای رزرو هتل در هلند هم روی فلای تودی حساب کنید. فلای تودی با گارانتی بهترین قیمت رزرو هتل های خارجی در هر نقطه ای از جهان، این اطمینان را به شما می دهد تا با خیالی راحت، هتل مورد نظر خود را با

پایین ترین قیمت رزرو کنید. برای رزرو هتل در آمستردام ابتدا به صفحه هتل خارجی فلای تودی رفته، مقصد و تاریخ سفرتان را انتخاب و روی گزینه جستجو کلیک کنید. در فاصله زمانی کوتاه تمامی هتل های آمستردام نمایش داده می گردد که این فهرست از مقرون به صرفهترین به گران ترین مرتب شده اند و انتخاب را برایتان آسان می نماید. در ادامه با مقایسه امکانات و هزینه هتل های آمستردام با چند کلیک ساده رزرو خود را انجام داده و واچر هتل را در زمانی کوتاه دریافت کنید.

آشنایی با جاذبه های گردشگری آمستردام

شهر آمستردام به علت جاذبه های تاریخی، حضور هنرمندان مطرح و آثار آنان از گذشته تا کنون در این شهر، طبیعت بی همتا و گل های معروفش، همیشه مورد توجه مسافران قرار گرفته است. از بهترین و شناخته ترین جاذبه های گردشگری آمستردام می توان به موزه ونگوگ، موزه استدلیک، کلیسای غربی، کلیسای دِ اود کرک، موزه هت رمبراندیوس، موزه مادام ترسو، کاخ سلطنتی آمستردام، کانال پرنسس،کانال بلت، باغ گل کوکن هوف، باغ گیاه شناسی، پی سی هوفت استرات، میدان دام و آسیاب های بادی اشاره نمود.

بهترین زمان سفر به آمستردام

یکی از اصلی ترین اقداماتی که قبل از سفر به آمستردام باید انجام داد، آنالیز شرایط آب و هوایی این شهر است. به صورت کلی آمستردام دارای آب و هوای نسبتا معتدل بوده و معمولا در بیشتر ایام سال ابری و همراه با نم باران است. تابستان های آمستردام خنک و زمستان های آن، سرد همراه با بارش باران و برف خواهد بود. اگر قصد سفر به این شهر رنگارنگ را دارید، سفر در فصل بهار و تابستان بهترین زمان محسوب می گردد. اگر دوست دارید در جشنواره های گل لاله هلند شرکت کنید، زمان سفر خود را در بازه زمانی اواسط آوریل تا اوایل ماه می تنظیم کنید.

اطلاعات ضروری آمستردام

زبان رسمی: هلندی، آلمانی و انگلیسی

کد کشور: +31

واحد پول رسمی: یورو

شماره های اضطراری: پلیس، آتش نشانی و آمبولانس 112

اختلاف ساعت با تهران: 2 ساعت و نیم عقب تر از تهران

فرودگاه: اسپیخول آمستردام | Amsterdam Airport Schiphol

نکاتی جالب درباره آمستردام

  • شهر آمستردام یکی از شهر هایی است که با نژاد پرستی مبارزه می نماید و حداقل 170 ملیت گوناگون در آن ساکن هستند.
  • آمستردام، مرکز هلند، بر روی آب بنا شده و دارای 165 کانال است که از قرن 17 میلادی تا کنون برپا هستند.
  • جالب است بدانید آمستردام دارای 2500 خانه قایقی بوده و صاحبان آن روی آب زندگی می نمایند.
  • آمستردام شهری است که بیش از 50 موزه در زمینه های گوناگون را در خود جا داده است.
  • جمعیت این شهر به یک میلیون هم نمی رسد، اما بیش از 850 هزار دوچرخه در این شهر وجود دارد و بیشتر مردم با دوچرخه در این شهر تردد می نمایند!
منبع: پیام دلتا

به "صفر تا صد سفر به آمستردام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفر تا صد سفر به آمستردام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید