گوشی Poco X5 Pro 5G چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، گوشی Poco X5 Pro 5G به تراشه Snapdragon 778G مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه است.

گوشی Poco X5 Pro 5G چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش ایمنا، شرکت اوپو گوشی هوشمند Poco X5 Pro 5G را وارد بازار هند کرد. این محصول در دو نسخه عرضه می گردد؛ نسخه اول با شش گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و نسخه دوم با هشت گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در دسترس کاربران قرار می گیرد. گوشی تازه دارای نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز، مقدار روشنایی 900 نیت و رزولوشن Full HD+ است.

گوشی Poco X5 Pro 5G به تراشه Snapdragon 778G مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه است. این محصول با رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 اجرا می گردد. یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی می گردد. دوربین سلفی این محصول نیز به حسگر 16 مگاپیکسلی مجهز شده است.

انرژی مورد احتیاج گوشی Poco X5 Pro 5G با استفاده از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد و از فناوری شارژ سریع 67 واتی بهره می برد. پورت Type-C این محصول هم برای شارژ گوشی و هم انتقال داده ها مورد استفاده قرار می گیرد. یک حسگر اثرانگشت نیز در لبه کناری آن تعبیه شده است. گوشی تازه پوکو از ویژگی هایی مانند سیم کارت دوگانه، Wi-Fi 6، بلوتوث 5.1 و GPS بهره می برد. علاوه بر این، گوشی Poco X5 Pro 5G گواهی IP53 را دریافت نموده است، بنابراین در برابر گردوغبار و پاشش آب مقاوم است.

منبع: فرارو

به "گوشی Poco X5 Pro 5G چه ویژگی هایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی Poco X5 Pro 5G چه ویژگی هایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید