معرفی 6 تبدیل USB، C به جک 3.5 میلی متری؛ برای گوشی های بدون جک هدفون

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، با توجه به اینکه این روزها بیشتر گوشی فاقد جک هدفون هستند، دو راه پیش روی ما واقع شده است. می توانیم به سراغ هندزفری های بدون سیم برویم و آن ها را به وسیله بلوتوث به گوشی موبایل خود متصل کنیم. در عین حال می توانیم با خرید یک تبدیل USB-C به جک 3.5 میلی متری هدفون، از هر هندزفری و یا هدفونی که دوست داریم، به راحتی استفاده کنیم. قبل از آغاز این مطلب شما می توانید از دکمه زیر یاری بگیرید و تنوع بسیار بالایی از برترین مبدل های USB-C به جک 3.5 میلی متری هدفون را مشاهده نمایید.

معرفی 6 تبدیل USB، C به جک 3.5 میلی متری؛ برای گوشی های بدون جک هدفون

تبدیل USB-C به جک 3.5 میلی متری هدفون چیست؟

طبق توضیحات بخش قبلی و همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، تبدیل و یا همان مبدل USB-C به جک 3.5 میلی متری هدفون به ما یاری می نماید که با استفاده از پورت شارژ گوشی موبایل خود بتوانیم از هندزفری و یا هدفون های دارای سیم نیز استفاده کنیم. در حقیقت با یاری این کابل ما می توانیم فقط با داشتن یک پورت مخصوص به شارژ گوشی که USB-C است، هم موزیک گوش کنیم و هم این که موبایل خود را شارژ کنیم.

با این وجود دقت داشته باشید که امکان گوش دادن به آهنگ و شارژ گوشی به صورت همزمان با این کابل وجود ندارد و شما برای انجام این کار باید به سراغ کابل ها و تبدیل های چند کاره بروید. این کالا به وسیله برندهای مختلفی در اندازه و اشکال مختلف ساخته می گردد که هر شخصی باید با توجه به احتیاج خود به سراغ یکی از آن ها برود.

معرفی 6 تبدیل USB-C به جک 3.5 میلی متری هدفون پرطرفدار در بازار

حال که با تبدیل USB-C به جک 3.5 میلی متری هدفون به صورت کامل آشنا شده اید و از آن جایی که تنوع این کالا در بازار بسیار بالاست و همین موضوع انتخاب را برای خریداران دشوارتر می نماید، در این بخش از مطلب به سراغ معرفی شش کالای پرطرفدار در این حوزه می رویم. بعلاوه دقت داشته باشید که قیمت این کالا با توجه به طول کابل و بعلاوه برند فراورینماینده آن کاملا متفاوت خواهد بود و شما باید با توجه به نوع کاربری و بودجه مورد نظر خود از فهرست زیر یاری بگیرید. اکنون برترین تبدیل های USB-C به جک 3.5 میلی متری هدفون عبارتند از:

1) مبدل USB-c به AUX مدل JAC TYPE C

اولین محصول این فهرست را به یک مبدل مالی اختصاص دادیم. در بسیاری از موارد مردم به دلیل قیمت بالای محصولات بعضی از برندها، از خرید آن کالا به طور کل صرف نظر می نمایند. پس ما به سراغ کالایی با قیمت و کیفیت مناسب رفتیم. طول کابل این محصول 10 سانتی متر است و شما می توانید آن را در دو رنگ مشکی و یا سفید خریداری نمایید.

این کالا برای گوشی های موبایل سامسونگ ساخته شده ولی نظرات خریداران آن نشان می دهد که بر روی بقیه گوشی های موبایل نیز به خوبی کار می نماید. پس گوشی موبایل شما از هر برندی که باشد، می توانید از این کالا به راحتی بهره ببرید. دکمه زیر به شما یاری می نماید تا اطلاعات بیشتر و دقیق تری در رابطه با این محصول را آنالیز نمایید.

2) مبدل جک 3.5 میلی متری به USB-C بروفون مدل BV16

احتمالا شما هم در نگاه اول محو زیبایی این کالا شده اید. طول کابل این مبدل حدود 12 سانتی متر است و تنها در رنگ مجذوب کننده خاکستری (همچون تصویر بالا) فراوری می گردد. دقت داشته باشید که قیمت به نسبت بالای این محصول به دلیل کیفیت بسیار بالای مواد به کار رفته در فراوری آن است. از طرف دیگر این کالا به وسیله شرکت بروفون فراوری شده که همین موضوع قیمت آن را نسبت به مدل های معمولی کمی افزایش داده است. اکنون برای خرید این کالا از دکمه زیر یاری بگیرید.

3) مبدل type c به AUX مدل 436

اگر در پی یک مبدل مقرون به صرفه قیمت هستید و در عین حال دوست دارید که طول کابل مبدل شما کوتاه باشد، این محصول مختص به شماست. طول کابل آن تنها 3 سانتی متر است و در دو رنگ سفید و مشکی فراوری می گردد. در عین حال طبق گفته سازنده با تمام گوشی های موبایل که پورت USB-C را دارند، سازگار است. حالا اگر به فکر خرید این کالا و یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن هستید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

4) کابل تبدیل USB-C به جک 3.5 میلی متری اکسسوری سیتی مدل JTC

بسیاری از افرادی که نمی خواهند برای یک برند خاص هزینه نمایند و از طرفی در پی یک جنس باکیفیت و مطمئن هستند، به سراغ این کالا می روند. کابل این کالا نازک است که در حقیقت برای بعضی از کاربران یک مزیت و برای بعضی نیز یک عیب محسوب می گردد. در عین حال شما می توانید با توجه به رنگ هندزفری و یا هدفون خود، رنگ سفید و یا مشکی آن را خریداری نمایید. این مبدل کوچک و با کیفیت را می توانید به راحتی در جیب و کیف خود حمل و در صورت احتیاج از آن بهره ببرید. این مبدل با تمام دستگاه های دارای پورت تایپ C سازگار است.

5) کابل تبدیل USB-C به جک 3.5 میلی متری اکسسوری لند مدل JTC

اولین نکته ای که توجه ما را به خود جلب کرد، ظرافت و زیبایی و البته شباهت آن به محصولات اصلی شرکت اپل بود. این کالا در دو رنگ سفید و مشکی فراوری می گردد و در عین حال به قدری کوچک است که شما می توانید آن را در جیب خود نیز قرار دهید و حمل کنید. قیمت این محصول با توجه به مواد به کار رفته در فراوری و ساخت آن بسیار منطقی به نظر می رسد. اکنون با یاری دکمه زیر این کالا را در عرض چند ثانیه بخرید و سپس درب منزل خود آن را تحویل بگیرید.

6) کابل تبدیل USB-C به جک 3.5 میلی متری لیتو مدل LA-1 طول 0.1 متر

اگر شما هم به برندهای خاص و بعلاوه کالاهای لاکچری علاقه مند هستید، این محصول مختص به شماست. یکی از مهم ترین مواردی که پس از زیبایی این کالا توجه ما را به خود جلب کرد، قیمت آن نسبت به باقی رقباست. شاید شما بتوانید با اندازه پولی که برای خرید این کالا صرف می کنید، پنج و یا شش مبدل معمولی را به راحتی بخرید ولی آیا کیفیت این محصول ها یکسان است؟

در حقیقت شما با پرداخت چنین پولی خیال خود را از خراب شدن کالای خود راحت می کنید و در واقع یک کالا با طول عمر چندین سال خریداری می کنید. دقت داشته باشید که طول این کالا فقط 10 سانتی متر است و در رنگ مشکی فراوری می گردد که با یاری گرفتن از دکمه زیر به راحتی می توانید این کالا و یا نمونه های مشابه آن را بخرید. به همین سادگی!

جمع بندی

هدف ما در این مطلب آنالیز صفر تا صدی کالایی تحت عنوان تبدیل USB-C به جک 3.5 میلی متری بود. به همین دلیل شما را با این کالا و کاربردهای آن آشنا کردیم و سپس به سراغ معرفی هفت مورد از پرفروش ترین مبدل های USB-C به جک 3.5 میلی متری هدفون رفتیم. شما با یاری این فهرست و بعلاوه آگاهی بیشتر خود در رابطه با این کالا، قطعا راحت تر و سریع تر کالای مورد احتیاج خود را انتخاب خواهید کرد. اکنون شما بگویید که انتخاب شما کدام تبدیل USB-C به جک 3.5 میلی متری است؟ شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر کاربران وبلاگ دیدنی ها مگ در میان بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی 6 تبدیل USB، C به جک 3.5 میلی متری؛ برای گوشی های بدون جک هدفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 6 تبدیل USB، C به جک 3.5 میلی متری؛ برای گوشی های بدون جک هدفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید