بسکتبال

از دلیل تا درمان پیچ خوردن مچ پا

پیچ خوردگی مچ پا شایع ترین آسیب مچ پا محسوب می گردد این آسیب دیدگی زمانی رخ می دهد که یک یا چند رباط دچار پیچ خوردگی، کشیدگی یا پارگی شوند. در واقع رباط ها استخوان های مچ پا را حفظ می نمایند رباط ها تثبیت نماینده مفاصل هستند و مانع از حرکت بیش از مقدار...

18 دی 1400

مارگو رابی با جوخه انتحار گیشه را فتح کرد (باکس آفیس)

فیلم جوخه انتحار (The Suicide Squad) با بازی مارگو رابی، جان سینا و ادریس البا این هفته به سادگی صدر جدول باکس آفیس را از آن خود نموده است.

24 مرداد 1400

قرارداد سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن تمدید شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب آهن، فرزاد کوهیان با تمدید یک ساله قرارداد خود، راهنمایی آسمان خراش های ذوب آهن را برای فصل آینده رقابت های سوپر لیگ بسکتبال باشگاه های ایران نیز بر عهده گرفت.

11 تیر 1400

تمهیدات کرونایی فدراسیون بسکتبال برای میزبانی نوجوانان آسیا

به گزارش خبرنگاران، اعضای هیات رئیسه کنفدراسیون بسکتبال آسیا (فیبا آسیا) در جریان چهارمین نشست خود که دو روز پیش برگزار شد پیشنهاد ایران برای میزبانی مسابقات زیر 16 سال پسران آسیا را بررسی و با آن موافقت کردند.

16 اردیبهشت 1400

بازی با امریکا به نفع مان است

تهران (پانا) - اردوهای تیم ملی بسکتبال از روز شنبه برای حضور در پنجره سوم مسابقات کاپ آسیا در قطر شروع شد و 16 بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

27 اسفند 1399

مربیان تیم بسکتبال جوانان 2024 معرفی شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، با اعلام سازمان تیم های ملی بسکتبال، اعضای کادر فنی تیم ملی 2024 جوانان به این شرح معرفی شدند:

29 آبان 1399

چگونه ورزش خودتان را پیدا کنید؟

هنگامی که صحبت از انتخاب یک ورزش است، گزینه های پیش روی شما بی پایان خواهند بود. از تنیس و گلف گرفته تا دویدن و دوچرخه سواری، تقریباً برای هر کسی ورزشی وجود دارد. اما شما چطور ورزشی را انتخاب می کنید که با شخصیت شما سازگاری داشته باشد؟

27 شهریور 1399