دوچرخه سواری

11 توصیه مهم یک متخصص قلب در این روزهای خیلی گرم

بدون شک دمای بالای هوا می تواند در برخی افراد مسائل قلبی را تشدید کند.

18 مرداد 1402

اکسپوسیتی دبی: اولین شهر 15 دقیقه ای امارات

اکسپوسیتی دبی دقیقا چیست؟ این شهر ترکیبی از آموزش، تفریح، روش نو کار و تجربه کاری است.

10 مهر 1401

سفر به لیسبون؛ 25 سرگرمی شگفت انگیز در لیسبون

تاریخ این شهر از امپراتوران رومی تا دزدان دریایی بَربَری و از موروها و آثار معماری شان تا شوالیه های دلیر جنبش استرداد، داستان هایی برای بازگو کردن دارد. این ماجراها با گشت وگذار در کاخ ها و محله های باستانی و قدیمی در سفر به لیسبون بسیار ملموس و جالب...

12 مرداد 1401

چه مکان هایی روز کارگر در مونترال باز است؟

رستوران هابیشتر فروشگاه های مواد غذایی IGASAQ Expresبیشتر داروخانه هافروشگاه ها و خواربارفروشی هایی که در مراکز خرید نیستند ممکن است باز باشندبازارهای عمومی مثل Atwater (از9 صبح تا 5 بعداز ظهر) و Jean-Talon (8 صبح تا 6 بعدازظهر)La Ronde از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهرسینماهاBiodome،...

30 تیر 1401

هتل باری یکی از هتل های خوب ارومیه به شمار می آید

سیری در ایران/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، هتل باری یکی از هتل های خوب ارومیه به شمار می آید.

22 تیر 1401

زنان اجازه استفاده از دوچرخه در پارک های مادر و کودک را دارند؟

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران گفت: پارک های مادر و کودک کوچک و محله ای هستند و به همین دلیل مقرر شد که موتور و دوچرخه به این پارک ها وارد نشود تا به بچه های کوچک آسیب وارد نشود.

6 تیر 1401

راهنمای سفر به پرتغال

پرتغال، جاذبه های گردشگری متنوع و جذابی دارد از سواحل زیبا گرفته تا شهرهای پرزرق و برق و معماری دیدنی. قیمت های مقرون به صرفه و غذاها و نوشیدنی های محلی لذیذ و آب و هوای مطبوع و بی نظیر، این کشور را به یکی از مقصدهای عالی برای سفر تبدیل نموده است. این کشور،...

18 بهمن 1400

تنهایی ناشی از کرونا برای چه کسانی مفید بود؟

همه گیری کرونا به دلیل تنهایی اجباری که در پی داشت، برای برخی تبدیل به یک فرصت شد.

10 آذر 1400

چگونه در منزل انحراف بینی را درمان کنیم؟

بینی را مرطوب کنید: با مرطوب کردن بینی مخاط بینی راحت تر تخلیه می گردد و گرفتگی ناشی از انحراف بینی از بین می رود؛ نوشیدن آب هم میکروب بدن را تخلیه می نماید.

11 آبان 1400

تهران در جهت آینده ای سبز قرار گرفته است

شهر: شهردار تهران در اختتامیه کنگره جهانی آیزوکارپ بر عزم تهران برای آینده ای سبز و دوری از سوخت های فسیلی تأکید کرد.

30 مرداد 1400

ساخت 1050 متر راستا دوچرخه و پارکلت در منطقه9

در راستای سیاست های مدیریت ارشد شهری مبنی بر اجرای طرح های انسان محور و توسعه جهتهای دوچرخه سواری در شبکه معابر شهر تهران و با هدف ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل پاک، نسبت به احداث جهت دوچرخه و پارکلت در ضلع شمالی خیابان آزادی اقدام شد.

7 آذر 1399

جذاب ترین دوچرخه الکتریکی سال معرفی گردید

دوچرخه جدید الکتریکی میمک ابایک یک طرح مفهومی فوق العاده جذاب است که می تواند لذت دوچرخه سواری را طی سال های آینده چند برابر کند.

15 مهر 1399

چگونه ورزش خودتان را پیدا کنید؟

هنگامی که صحبت از انتخاب یک ورزش است، گزینه های پیش روی شما بی پایان خواهند بود. از تنیس و گلف گرفته تا دویدن و دوچرخه سواری، تقریباً برای هر کسی ورزشی وجود دارد. اما شما چطور ورزشی را انتخاب می کنید که با شخصیت شما سازگاری داشته باشد؟

27 شهریور 1399

ورزش های مناسب برای ماه مبارک رمضان

روزه داری بسکمک از ما با بی تحرکی همراه است. افطار هم آنقدر دیر هست که بعد از خوردن و نوشیدن، رمقی برای ورزش نداشته باشیم. پس این بدان معناست که باید یک ماه از سال را بی تحرک بگذرانیم؟ یا می توانیم ورزش کنیم و جوری بخوریم که به بدنمان کمک کنیم؟

16 تیر 1399

فناوری جدید برای ردگیری آنی نقطه تمرکز چشم

عینک های مجهز به دوربین ویدئویی تا حدی دنیا را از دید مردم عادی به ما نشان می دهند، اما نمی توانند محل دقیق تمرکز چشم را معین نمایند. حال یک فناوری جدید این کار را ممکن نموده است.

17 فروردین 1399