گردهمایی 914 شرکت واگذار شده در رویداد بین المللی خصوصی سازی

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، در جریان رویداد بین المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران، نمایشگاهی با حضور 914 شرکت واگذار شده، برپا خواهد شد.

گردهمایی 914 شرکت واگذار شده در رویداد بین المللی خصوصی سازی

این نمایشگاه در 9 پاویون به مدت 4 روز مجاور سالن اجلاس سران برگزار می گردد. پاویون صنعت با حضور 280 شرکت واگذار شده پررنگ ترین حضور را در این نمایشگاه دارد. بعد از صنعتی ها، پاوین نفت با 132 شرکت و پاویون معادن و صنایع معدنی با 76 شرکت واگذار شده به نمایشگاه خصوصی سازی رونق بخشیده اند. پاویون بانک و بیمه هم با 9 بانک خصوصی شده دایر می گردد که می تواند ویترینی برای نمایش پیچیدگی های خصوصی سازی در این بخش از اقتصاد باشد.

پایون هایی هم ویژه سرخابی ها، شرکت های در فهرست واگذاری و سازمان های همکار در این نمایشگاه فعال خواهد شد.

نخستین رویداد بین المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران در راستای آنالیز دو دهه خصوصی سازی در کشور، شنبه 31 اردیبهشت به مدت 4 روز در سالن اجلاس سران برگزار می گردد.

در طول این رویداد، نشست های تخصصی در دو نوبت صبح و بعدازظهر با حضور سران قوا، مسئولان دستگاه های اجرایی، متخصصان و صاحبنظران مرتبط از بخش خصوصی و دولتی برگزار خواهد شد.

اطلاعات بیشتر و ثبت نام جهت حضور به وسیله event.ipo.ir امکان پذیر است. بعلاوه در صورت احتیاج به هدایت بیشتر، دبیرخانه همایش در سازمان خصوصی سازی با تلفن 83339100-021 پاسخ گو خواهد بود.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "گردهمایی 914 شرکت واگذار شده در رویداد بین المللی خصوصی سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردهمایی 914 شرکت واگذار شده در رویداد بین المللی خصوصی سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید