چراغ قرمز، چراغ سبز در نقشه نشان

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، بعد از افزودن امکان نمایش مبلغ و جایگاه عوارضی های سراسر کشور و معرفی قابلیت نو رادار جاده ای، ویژگی تازه ای هم برای مسافران درون شهری به نقشه و مسیریاب اضافه شده که محل چراغ های قرمز هدایت و رانندگی را نمایش می دهد.

چراغ قرمز، چراغ سبز در نقشه نشان

به گزارش واحد خبر ، نوترین قابلیت نقشه نشان که بدون احتیاج به به روزرسانی در دسترس قرار گرفته، نمایش چراغ های هدایت رانندگی تقاطع های شهرهای کشور است که به رانندگان یاری می نماید در حین مسیریابی یا حتی در حالت نقشه، شرایط هر تقاطع را مشاهده نمایند.

به این ترتیب افرادی که قصد دارند در مسیرهای سرراست و با کمترین تاخیر تردد نموده و تا جای ممکن از برخورد با چراغ قرمز اجتناب نمایند، می توانند از این ویژگی نو نقشه نشان بهره ببرند.

در حال حاضر وجود چراغ قرمز در تقاطع به سادگی در نقشه نشان قابل رویت است، اما امکان تشخیص شرایط آن چراغ (سبز، زرد یا قرمز بودن) وجود ندارد و چنین قابلیتی در زیرساخت هدایت و رانندگی کشور در دسترس نیست.

در ضمن توسعه دهندگان نشان کاربران را به گزارش اشکالات احتاقتصادی نقشه، تقاطع های ثبت نشده و چراغ های قرمز افزوده نشده دعوت می نمایند تا در اولین فرصت به نقشه اضافه شوند.

نوترین نسخه اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان هم اکنون به وسیله و برای اندروید و برای کاربران iOS در دسترس قرار گرفته است.

لازم به ذکر است نشان یک اپلیکیشن رایگان و کاربردی است که مبتنی بر پیشرفته و با یاری آن می توان برترین راه رسیدن به مقصد را با توجه به مسافت و ترافیک بدست آورد و تا رسیدن به مقصد از هدایت سخن گوی فارسی نیز بهره جست.

طرح پلتفرم جامع و چندسویه گروه اقتصادی پاسارگاد است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه ها و بخش های مختلف، محصولات و امکانات گوناگونی را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می دهد.

اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا احتیاج به هدایت و یاری دارید؛ پیچ اینستاگرام شبکه چی به آی دی shabakehchi.press@ را فالو و در دایرکت پرسش خود را مطرح کنید تا جواب دهیم.منبع: شبکه چی

به "چراغ قرمز، چراغ سبز در نقشه نشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ قرمز، چراغ سبز در نقشه نشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید