قیمت احتمالی ردمی K50 گیمینگ ادیشن لو رفت

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، شیائومی فردا (27 بهمن) از گوشی ردمی K50 گیمینگ ادیشن رونمایی می نماید و مطابق معمول، این شرکت بعضی از ویژگی های گوشی را فاش نموده است. حالا به لطف یکی از فروشگاه های اینترنتی در چین، می توانیم به قیمت این گوشی هم بپردازیم. در این سایت مدل 8/128 گیگابایتی با قیمت 550 دلار قرار گرفته که بعد از پی بردن به بروز این اشتباه، از سایت حذف شده است.

قیمت احتمالی ردمی K50 گیمینگ ادیشن لو رفت

لازم به ذکر است گوشی های ساخت شرکت های چینی در بازار این کشور نسبت به دیگر کشورها با قیمت پایین تری عرضه می شوند. ضمناً با توجه به اینکه سال گذشته نسل قبلی این گوشی با نام پوکو F3 GT راهی بازارهای جهانی شد، به احتمال زیاد این رویکرد بار دیگر برای ردمی K50 گیمینگ ادیشن تکرار می گردد و کاربران ساکن دیگر کشورها با گوشی پوکو F4 GT روبرو خواهند شد.

شیائومی مدتی قبل اعلام نمود که این گوشی گیمینگ از نمایشگر مبتنی بر رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد و نرخ نمونه برداری لمسی آن هم به 480 هرتز می رسد. برای افرادی که با این معیار آشنا نیستند باید بگوییم که هر چقدر عدد مربوط به نمونه برداری لمسی بالاتر باشد، گوشی با سرعت بیشتری می تواند به لمس کاربر واکنش نشان دهد که این مشخصه برای گوشی های گیمینگ اهمیت زیادی دارد. بر اساس ادعای شیائومی، نمایشگر این گوشی از نظر کنتراست و دقت رنگ حرف زیادی برای گفتن دارد و می تواند در برابر رقبای خود عرض اندام کند.

ضمناً نباید بهبود سیستم خنک نماینده آن را از قلم بیندازیم که نسبت به نسل قبلی در زمینه مدیریت گرمای تولیدی 40 درصد عملکرد بهتری دارد. گوشی های گیمینگ با توجه به اینکه عمدتا برای اجرای بازی های سنگین مورد استفاده قرار می گیرند، خیلی زود داغ می نمایند و به همین دلیل سیستم خنک نماینده این گوشی ها اهمیت بیشتری نسبت به دیگر گوشی ها دارد.

از دیگر ویژگی های که به طور رسمی از طرف شیائومی اعلام شده، می توانیم به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی اشاره کنیم که مبتنی بر سنسور IMX686 سونی است و این سنسور در زمینه عکاسی در محیط های کم نور حرف زیادی برای گفتن دارد. بعلاوه در حفره نمایشگر هم سنسور 20 مگاپیکسلی IMX596 سونی انجام وظیفه می نماید.

شیائومی بر این گوشی از نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ استفاده نموده است و قلب تپنده آن هم چیپست پرچم دار اسنپدراگون 8 نسل 1 است که توان پردازشی بالایی را برای این گوشی ارائه می نماید. باتری آن مبتنی بر ظرفیت 4700 میلی آمپر ساعتی است و به لطف پشتیبانی از سرعت شارژ 120 واتی، کاربران برای شارژ کردن باتری لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانند.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "قیمت احتمالی ردمی K50 گیمینگ ادیشن لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت احتمالی ردمی K50 گیمینگ ادیشن لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید