سستی و ناموفق عمل کردن دولت در پیاده سازی سیاست های اصل 44

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی کمیسیون جهش رونق تولید مجلس گفت: تقویت بخش خصوصی از اهداف مهم در اجرای سیاست های کلی اصل 44 است که دولت در این زمینه ناموفق بوده و حتی پس از واگذاری، مدیریت دولتی همچنان حاکم است.

سستی و ناموفق عمل کردن دولت در پیاده سازی سیاست های اصل 44

به گزارش خبرگزاری وبلاگ دیدنی ها، آقای رحیم زارع با اشاره به عملکرد ناپیروز دولت در اجرای سیاست های کلی اصل 44 گفت: بر اساس گزارش ها آنچه که تا به امروز در بخش واگذاری ها دولت اقدام کرده، پیروز نبوده است.

وی اضافه نمود: حتی در بخشی از واگذاری ها نیز شاهد پیروزیت جزیی است و در برخی از موارد در جهت خلاف سیاست های کلی اصل 44 و عرصه را برای بخش خصوصی و غیردولتی تنگ کرده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه نمود: تقویت بخش خصوصی از اهداف مهم در اجرای سیاست های کلی اصل 44 است که دولت در این زمینه ناپیروز بوده و حتی پس از واگذاری، مدیریت دولتی همچنان حاکم است و بازسازی بنگاه هایی که مشکل داشتند قبل از واگذاری هم انجام نشده است.

نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ماده 2 و 7 سیاست های کلی اصل 44 ضمانت اجرایی قانون را تقویت و اختیارات قوه قضاییه را برای جلوگیری از برخی از اختیارات هیئت داوری را تقویت کردیم.

به گزارش خبرگزاری وبلاگ دیدنی ها به نقل از صدا و سیما، سخنگوی کمیسیون جهش رونق تولید مجلس اضافه نمود: امیدواریم با اجرای دقیق قانون در دولت آینده، سیاست های اصل 44 به منظور تقویت بخش خصوصی دقیق اجرا شود و هم اینکه دخالت نکردن مدیریت دولتی بر این بنگاه ها را ببینیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "سستی و ناموفق عمل کردن دولت در پیاده سازی سیاست های اصل 44" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سستی و ناموفق عمل کردن دولت در پیاده سازی سیاست های اصل 44"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید