بودجه ریزی با هدف کاهش فاصله طبقاتی در شهر

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، سال هاست مسئولان شهری شعار کاهش فاصله طبقاتی شمال و جنوب شهر را سر می دهند، اما هدف اعضای شورای اسلامی شهر تهران در این دوره، عمل به این وعده با اختصاص بودجه مناسب است.

بودجه ریزی با هدف کاهش فاصله طبقاتی در شهر

وبلاگ دیدنی ها- ابوذر چهل امیرانی: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، کاهش فاصله طبقاتی جنوب و شمال تهران را از دغدغه های شورای ششم می داند و اعلام می نماید هدف گذاری برای اختصاص بودجه اجرا شده است.

مهدی اقراریان با حضور در منطقه17 گفت: باید کوشش کنیم کیفیت زندگی در جنوب تهران ارتقا پیدا کند و براین اساس نیازمند مشارکت همه دستگاه ها از جمله آموزش و پرورش تا نیروی انتظامی هستیم.

رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شواری اسلامی شهر اسلامی به اختصاص بودجه منطقه ها در سال آینده اشاره و بیان کرد: در بودجه ریزی های منطقه ها بیست ودوگانه به منطقه ها جنوبی نگاه ویژه ای داریم تا بتوانیم عقب افتادگی هایی که از گذشته به وجود آمده است را به صورت عادلانه مرتفع کنیم.

وی که با حضور در شهرداری منطقه، ملاقات چهره به چهره با کارکنان داشت، گفت: خدمت به مردم را نعمت بزرگی بدانیم و در رضایتمندی شهروندان برترین عملکرد را داشته باشیم؛ چرا که رضایت پرودگار را در پی خواهد داشت.

اقراریان پس از اطلاع از اقدامات اجرا شده در این منطقه هم گفت: کار جمعی برای موفقیت یک مجموعه می تواند بسیار موثر باشد و باید در پی اقدامات تحولی در منطقه باشید تا درمدت زمان محدود و مدیریت فعلی که دراختیار شماست، شهروندان در آینده از عملکرد شما به نیکی و مدیر کارآمد یاد نمایند.

این عضو شورای شهر در خاتمه گفت: ما باید قدردان و خدمتگزار این مردم شریف باشیم و بتوانیم نوکری و خدمتگزاری به آنها را به نحو شایسته انجام دهیم.

شهردار منطقه17 هم در این ملاقات از حمایت های همیشگی این عضو شورای شهر از منطقه ها جنوبی قدردانی کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بودجه ریزی با هدف کاهش فاصله طبقاتی در شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه ریزی با هدف کاهش فاصله طبقاتی در شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید