برق کشاورزان همکار در مدیریت مصرف برق رایگان شد

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، طبق اطلاعیه تازه شرکت توانیر، برق کشاورزان همکار در مدیریت مصرف برق رایگان شد.

برق کشاورزان همکار در مدیریت مصرف برق رایگان شد

به گزارش گروه مالی وبلاگ دیدنی ها، شرکت توانیر با صدور اطلاعیه ای از رایگان شدن برق کشاورزان همکار در مدیریت مصرف برق اطلاع داد.

متن این اطلاعیه بدین توضیح است: به منظور قدردانی و جبران زحمات و همکاری کشاورزان در مدیریت مصرف برق فصل تابستان سال جاری، امکان بهره مندی مشترکان محترم کشاورزی از برق رایگان در صورت همکاری با صنعت برق فراهم شده است.

شرایط در نظر گرفته به گونه ای است که کلیه کشاورزان محترم می توانند با عدم استفاده از برق چاه های کشاورزی به مدت 5 ساعت در بازه زمانی 11 تا 18 (که در تفاهم نامه همکاری درج می گردد) و انتقال زمان آبیاری به ساعات دیگر، از برق رایگان در مابقی ساعات شبانه روز استفاده کنند.

یادآور می گردد عدم آبیاری در ساعات گرم روز، یکی از اصول علمی کشاورزی نیز محسوب می گردد چرا که در این ساعات به علت گرمای هوا و تبخیر بسیار آب، ضمن اتلاف منابع آب و انرژی، باعث آسیب به گیاهان نیز می گردد.

از این رو کشاورزان محترم در سراسر کشور می توانند به وسیله تماس با شماره تلفن 121 و کسب اطلاعات بیشتر، ضمن انعقاد تفاهم نامه همکاری و رعایت شرایط تفاهم نامه، از برق رایگان در ماه های خرداد تا شهریور بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برق کشاورزان همکار در مدیریت مصرف برق رایگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برق کشاورزان همکار در مدیریت مصرف برق رایگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید