خودرو

تشدید فعالیت سامانه بارشی در 21 استان

سازمان هواشناسی با هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی در 21 استان از ورود سامانه بارشی نو به کشور اطلاع داد و گفت:این سامانه بیشتر منطقه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

27 اسفند 1402

مزایا و معایب اجاق گاز سینجر را بشناسید!

اجاق گاز یکی از پرکاربردترین وسایل آشپزخانه است و بیشترین استفاده را دارد؛ بنابراین باید در زمان خرید، به تمام ویژگی ها و مزایا و معایب آن توجه داشته باشید. اجاق گاز سینجر یکی از محصولات موجود در بازارهای داخلی است که تعدادی از مشتریان از این محصول استقبال...

19 اسفند 1402

مقایسه ماشین جنگی آمریکا و روسیه در یک تصویر

اسپوتنیک نوشت: پاسخ روسی به Bradley آمریکایی: خودروی جنگی پیاده نظام BMP-3 سال 1987 است که 6 سال جوان تر از رقیب آمریکایی خود است.

28 آذر 1402

11 توصیه مهم یک متخصص قلب در این روزهای خیلی گرم

بدون شک دمای بالای هوا می تواند در برخی افراد مسائل قلبی را تشدید کند.

18 مرداد 1402

واقعا تویوتا لندکروز با پژو 206 فرقی ندارد؟، عکس

گجت نیوز نوشت: میرسلیم ، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در آخرین سخن های خود اشاره نمود که تویوتا لندکروز فرقی با پژو 206 ندارد!

3 خرداد 1402

رشد 11 درصدی مصرف بنزین در نخستین روز سال

پیش بینی لازم برای خودروهای سوخت رسان سیار اجرا شده است و در صورت احتیاج از ظرفیت شرکت های سوخت رسان در مسیرهای پرتردد استفاده خواهیم کرد

2 فروردین 1402

کلیه مراکز معاینه فنی تهران شنبه فعال است

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو های تهران از فعالیت مراکز معاینه فنی در روز ولادت حضرت علی (ع) 15 بهمن ماه در مرکز اطلاع داد.

15 بهمن 1401

قیمت محصولات سایپا چهارشنبه 12 بهمن 1401

خبرنگاران- قیمت محصولات سایپا امروز چهارشنبه 12 بهمن تفاوتی با معاملات دیروز ندارد. قیمت تیبا صندوقدار به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین خودرو های فراوری داخل در بازار آزاد امروز 310 میلیون است و نسخه هاچ بک آن را تقریبا با همین قیمت معامله می نمایند.

15 بهمن 1401

سبقت اوبر از لیفت در باند پاداش ، امتیازاتی ویژه در انتظار مسافران است

دو شرکت اوبر و لیفت رقابت های خود را وارد بخش پاداش دهی نموده اند.درواقع هر دو شرکت در تلاشند با این روشها تعداد کاربران خود راافزایش دهند.

3 دی 1401

تصاویر ، بنزهای پیشرفته ای که یک میلیارد تومان زیر قیمت فروخته می شوند!

دیجیاتو نوشت: شرکت مرسدس بنز در چین دو مدل نو EQE و EQS را با تخفیف قابل توجهی به فروش می رساند! این تخفیف که در بیشترین حالت به 33 هزار دلار (بیش از یک میلیارد تومان) می رسد، به خاطر عدم استقبال و فروش ضعیف دو سدان برقی است.

29 آبان 1401

آئودی RS3 پرفورمنس ادیشن 2023 با قدرت 407 اسب بخار معرفی گردید

دلایل زیادی برای دوست داشتن آئودی RS3 وجود دارد و اکنون به آن ها چند علت دیگر را نیز می توان اضافه نمود. این شرکت بزرگ خودروسازی نسخه ای ویژه و متفاوت از آئودی RS3 با نام پرفورمنس ادیشن 2023 معرفی نموده که از شش ویژگی نو نسبت به مدل استاندارد این خودرو بهره...

3 آبان 1401

راهنمای خرید بخاری گازی به همراه مزایا و معایب برندها

وقتی به فصل سرما نزدیک می شویم، باید به فکر وسایل گرمایشی باشیم. وسایل گرمایشی متعددی در ایران ساخته می گردد که اصلی ترین تفاوت آن ها در نوع سوخت مصرفی است. از این رو بخاری ها به سه دسته اصلی بخاری گازی، بخاری نفتی و بخاری برقی تقسیم می شوند. البته نباید...

1 آبان 1401

از این خودرو های مجذوب کننده تنها یک نسخه ساخته شده است!

البته لزوماً این خودرو ها فقط در پارکینگ کلکسیونر ها پیدا نمی شوند و خودروسازان در بسیاری از مواقع کانسپت ها، نمونه های اولیه و خودرو های آزمایشی خود را در کلکسیون مخصوص خود به عنوان یادآور تاریخشان نگه می دارند.

27 مهر 1401

10 فیلم برتر با رتبه بندی R که بیشترین بودجه صرف تولیدشان شده است

بودجه های هنگفتی صرف فراوری بسیاری از فیلم های مشهور دارای رتبه بندی سنی R شده اما سوالی که پیش می آید این است: بیشترین بودجه صرف فراوری کدام یک از این آثار شده است؟

24 مهر 1401

راه اندازی خط فراوری پارچه و نخ در منطقه ویژه مالی

مدیرعامل شرکت رادمان سزاوار گفت: خط فراوری پارچه و نخ به زودی در منطقه ویژه مالی بیرجند راه اندازی می گردد.

10 مهر 1401

اکسپوسیتی دبی: اولین شهر 15 دقیقه ای امارات

اکسپوسیتی دبی دقیقا چیست؟ این شهر ترکیبی از آموزش، تفریح، روش نو کار و تجربه کاری است.

10 مهر 1401

دیپلماسی انرژی متضمن امنیت ملی، آیین نامه واردات خودرو هیچ خاصیتی ندارد

صفحه نخست روزنامه های اقتصادی امروز را در این خبر مشاهده می کنید.

6 مهر 1401

هشدار سیلابی شدن مسیل ها در ارتفاعات شمال شرق تهران

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به سیلابی شدن مسیل ها در دامنه و ارتفاعات شمال شرق استان تهران هشدار داد و گفت: از مردم می خواهیم از رودخانه ها فاصله بگیرند.

21 شهریور 1401

اجرت تعویض تسمه تایم سمند ef7 چقدر است؟

ما قصد داریم تا در این مطلب به بررسی موضوع اجرت تعویض تسمه تایم سمند ef7 بپردازیم، اما قبل از آن درباره این که تسمه تایم چیست و چه کاربردی دارد، نشانه های خراب شدن آن و راه های افزایش طول عمر تسمه تایم کمی صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

11 شهریور 1401

اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون تنکابن

در گذشته با وجود آنکه گردشگران زیادی به شمال کشور سفر می کردند؛ اما تنها در پی شهرهای معروفی همچون بابلسر، فریدون کنار یا رامسر بودند. در این میان شهرهای شمالی زیادی وجود دارند که هنوز به همان سبک و سیاق سنتی زندگی می نمایند. در روستاهای محلی مازندران،...

15 مرداد 1401
تعداد: (104)