زیمبابوه به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری 2019 از طرف نشنال جئوگرافیک معرفی گردید

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، نشنال جئوگرافیک تراولر، لیستی از 19 مقصد برتر گردشگری سال 2019 منتشر نموده است که زیمبابوه در رتبه نهم و بالاتر از هر کشور آفریقایی قرار گرفته است.

زیمبابوه به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری 2019 از طرف نشنال جئوگرافیک معرفی گردید

نشنال جئوگرافی تراولر، زیمبابوه را به عنوان یکی از 19 مقصد فزونی گردشگری جهان در سال 2019 معرفی کرد. نشنال جئوگرافی، یکی از پیشروترین مجلات جغرافیایی جهان به شمار می رود که زیمبابوه را در رتبه نهم و بالاتر از هر کشور آفریقایی قرار داده است. جالب اینکه، لونلی پلنت نیز زیمبابوه را به عنوان سومین مقصد گردشگری جهان برای دیدن در سال آینده اعلام نموده بود.

ستوئوچی در ژاپن در صدر فهرست فزونین مقاصد گردشگری 2019 و کشور آفریقایی اریتره در رتبه دوازدهم قرار دارند، کوازولو-ناتال و اوگاندا به ترتیب جایگاه سیزدهم و شانزدهم را به خود اختصاص داده اند.

زیمبابوه به لطف فرصت های فراوان کسب و کار توانسته به یک بازیگر فعال در حوزه گردشگری جهان تبدیل گردد. گردشگری در زیمبابوه به عنوان یک اصل مهم در اقتصاد این کشور و آفریقا به شمار میرود. نشنال جئوگرافی، فهرستی از جاذبه های متعدد گردشگری زیمبابوه را ارائه نموده است که در آن می توان مقاصدی را دید که شامل منظره ها شهری آینده نگرانه، معماری مدرن، جنگل های پرباران بکر و دست نخورده و حیات وحش فوق العاده هستند.

نشنال جئوگرافی اشاره می نماید که استعفای رئیس جمهوری سابق این کشور، رابرت موگابه و روی کار آمدن اممرون منگنگاوا، تاثیرات مثبتی در بخش گردشگری داشته است. این مجله بعلاوه اعلام نموده است که با وجود چالش های سیاسی و مالی حاکم بر کشور، گردشگران از امنیت کامل برخوردارند؛ به طوری که این کشور به لحاظ ایمنی، بالاتر از انگلستان قرار گرفته است.

جاذبه های اصلی زیمبابوه عبارتند از آبشار ویکتوریا (Victoria Falls) و کل منطقه اطراف آن که شامل پارک ملی زامبزی (Zambezi National Park) و پارک ملی هوانگه (Hwange National Park)، پارک ملی مانا پولز (Mana Pools National Park)، پارک ملی گنارژو (Gonarezhou National Park) می گردد.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com

به "زیمبابوه به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری 2019 از طرف نشنال جئوگرافیک معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیمبابوه به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری 2019 از طرف نشنال جئوگرافیک معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید