سفر یک زن به دور جهان با موتور سیکلت

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، زنی که به دور جهان با موتورسیکلت سفر می نماید

در جدیدترین سوژه های خبری رسانه های جهان، زنی دیده می گردد که میخواهد سفر به دور جهان را تنها با یک موتور سیکلت انجام دهد. این خانم که اهل آلاسکا است می خواهد این کار را با یک موتور سیکلت و به تنهایی انجام دهد. در ادامه با این خبر جالب همراه خبرنگاران باشید:

سفر یک زن به دور جهان با موتور سیکلت

نیکی میسورلی، خانمی 30 ساله و اهل آلاسکا است که در شبکه های اجتماعی لقب دختر موتور سوار آلاسکا را دارد. این دختر ماجراجو تصمیم گرفته تا کشورهای مختلف را از نزدیک ببیند و سفر به دور جهان را تنها با یک موتور سیکلت انجام دهد.

در ابتدا قرار بود این خانم به همراه نامزدش این سفرها را انجام دهد که نامزدش این کار را خطرناک دانست و این خانم هم تصمیم گرفت تا خود به تنهایی این تجربه لذت بخش را کسب کند و خطرات آن را به جان بخرد. حالا اولین سفر نیکی میسورلی رقم خورده است و او توانسته با موتور از آلاسکا، به کشور پاناما که کشوری کوچک در آمریکای مرکزی است برود. او تا حالا به 9 کشور جهان سفر نموده و برنامه بعدی او بعد از گشت و گذار در آمریکا، سفر به اروپا، آسیا و بعد آفریقا است.

این خانم در خصوص شغل و عایدی و تامین هزینه های سفرش در این باره گفته که مجبور شده تمام وسایل زندگی اش را بفروشد و بصورت پاره وقت کار کند تا بتواند هزینه های زندگی خود را تامین کند.

اما واقعا سفر به دور جهان با هزینه کم چطور محقق می گردد؟

شاید برای خیلی ها، بزرگترین مشکل در سفر دور جهان هزینه ها باشد اما نباید این نکته را نادیده گرفت که اگر کسی قصد انجام کاری را داشته باشد، می تواند آن را محقق کند. برای تامین هزینه های سفر و رساندن آن به حداقل چند راه حل خوب وجود دارد که بکارگیری آنها می تواند خیلی مفید باشد:

-می توان برخی از وسایل خاص و سبک را به همراه خود برد تا از پرداخت هزینه های اضافی در سفر جلوگیری گردد.

- به جای صرف غذا در رستوران، شخص، مواد مورد احتیاج را تهیه نموده و خود آشپزی کند.

- تهیه کردن ویزای بلند مدت می تواند خیلی مفید باشد.

- به جای اقامت در هتل می توان از هاستل ها و خوابگاه های اشتراکی استفاده کرد. هاستل ها ارازن هستند و می توانند باعث صرفه جویی زیادی در پول شوند.

منبع: الی گشت

به "سفر یک زن به دور جهان با موتور سیکلت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر یک زن به دور جهان با موتور سیکلت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید