حمله ترامپ به برنامه های مالی جو بایدن!

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، خبرنگاران : رئیس جمهور آمریکا برنامه های مالی رقیب انتخاباتی اش را برای طبقه متوسط این کشور مخرب خواند.

حمله ترامپ به برنامه های مالی جو بایدن!

به گزارش وبلاگ دیدنی ها به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ که به طور رسمی نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 13 آبان سال جاری شده است، بار دیگر از عملکرد دولتش در حوزه مقابله با کرونا دفاع و دموکرات ها را به فرافکنی متهم کرد. وی جو بایدن- نامزد حزب دموکرات در انتخابات را یک تهدید واقعی برای احیای اقتصاد آمریکا معرفی کرد و اضافه نمود: برنامه های بایدن فشار اقتصادیاتی زیادی را متوجه شهروندان آمریکایی به ویژه طبقه متوسط خواهد نمود.

براساس گزارش سی ان بی سی، ترامپ با اشاره به برنامه تیم بایدن برای افزایش چهار تریلیون دلاری اقتصادیات ها در این کشور گفت: او خود را نور نجات معرفی می نماید اما در حقیقت کشور مان را تاریک خواهد نمود.

ادعاهای ترامپ در شرایطی مطرح می گردد که برنامه دموکرات ها برای افزایش درآمدهای اقتصادیاتی قرار است با تمرکز روی یک درصد ثروتمند جامعه و طی 10 سال عملی گردد و به همین دلیل این ادعاها مورد نقدها بعضی از اعضای دموکرات قرار گرفته است.

سیاست های اقتصادیاتی، همیشه یکی از اصلی ترین موارد اختلاف بین حزب دموکرات و جمهوری خواه در طول سال های اخیر بوده است. جمهوری خواستار هوادار کاهش اقتصادیات ها برای تقویت رشد اقتصادی هستند اما دموکرات ها معتقدند این کار باعث کاهش توان اقتصادی دولت و افزایش کسری بودجه می گردد.

دونالد ترامپ در برنامه انتخاباتی خود وعده ایجاد 10 میلیون شغل را طی 10 ماه پس از انتخاب شدنش به عنوان رئیس جمهور داده است. بخش بزرگی از این اشتغال زایی قرار است با ارائه مشوق های اقتصادیاتی به بخش خصوصی در ازای اشتغال زایی صورت گیرد. ترامپ در دور اول ریاست جمهوری خود نیز لایحه جنجالی کاهش اقتصادیاتی را عملیاتی نموده بود. تا پیش از شیوع بحران کرونا، بازار کار آمریکا در موقعیت بسیار مستحکمی قرار داشت و نرخ بیکاری آن به پایین ترین سطح خود در طول نیم قرن اخیر رسیده بود.

منبع: اقتصادنیوز

به "حمله ترامپ به برنامه های مالی جو بایدن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله ترامپ به برنامه های مالی جو بایدن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید