اعتراف تلخ یک منچستری درباره رونالدو

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، رونالدو پس از 12 سال بار دیگر در سال 2021 و زمانی که راهنمایی منچستریونایتد برعهده سولسشر بود به این باشگاه برگشت.

اعتراف تلخ یک منچستری درباره رونالدو

با وجود هیجان و شادی این بازیکن، مربیان و طرفداران شیاطین سرخ، بازگشت او به اولدترافورد آن طور که انتظار می رفت پیش نرفت و او نتوانست درخششی که پیش از این با پیراهن این تیم داشت را بار دیگر تکرار کند.

سولسشر در تبادل نظر با اتلتیک درباره این اتفاق گفت: این تصمیمی بود که رد کردنش بسیار سخت به نظر می رسد و من حس کردم که باید آن را عملی کنیم اما در نهایت همه چیز اشتباه پیش رفت. وقتی او به این تیم برگشت همه چیز عالی به نظر می رسید و طرفداران در آن بازی برابر نیوکسل در اولدترافورد خیلی شاد بودند. او هنوز هم یکی از برترین گلزنان جهان بود.

وقتی به آن دیدارها فکر می کنم متوجه می شوم که چه بازه معین کننده ای بود: بازی برابر منچسترسیتی، لیورپول، تاتنهام و لسترسیتی در خارج از خانه. سپس چلسی و آرسنال و مسابقات لیگ قهرمانان. همه چیز برخلاف میل ما پیش رفت.

شرایط سخت از بازی برابر استون ویلا در خانه و از دست رفتن پنالتی آغاز شد. وقتی تیمی دارید، همه باید در مسیری معین پیش بروند. وقتی شرایط درست نیست، کاملا می توانید ببینید که برخی از بازیکنان خودشان را بزرگتر می دانند. ما تاتنهام را شکست دادیم اما پس از آن در دو بازی شکست خوردیم.

این مربی نروژی بعلاوه درباره بازیکنانی که در زمان حضورش در یونایتد پیروز به جذب آنها نشد صحبت نموده است. اولین نفر ارلینگ هالند است که همان زمان هم زمزمه علاقه او به این بازیکن به گوش رسیده بود.

بازیکن دیگر دکلان رایس است و نام جذابی هم در این لیست به چشم می خورد. سولسشر درباره او گفت: کسی آن موقع هزینه ای که در این تابستان برای این بازیکن شد را نداشت. ما در خصوص مویسس کایسدو هم صحبت کردیم. اما احساس کردیم در آن موقع به بازیکنان آماده احتیاج داریم. ما به شدت بلینگام را هم می خواستیم، اما او دورتموند را انتخاب کرد و این احتمالا معقولانه بود.

سرمربی سابق منچستریونایتد با آنالیز یکی از اهداف شماره یک این باشگاه در پنجره گذشته ادامه داد: من رویای جذب کین را داشتم و باورم این بود که او می خواهد بیاید، اما باشگاه با محدودیت های مالی ناشی از کووید روبرو شد و بودجه ای نداشت.

میل اسپورت روز سه شنبه گزارش داده بود که مهاجم نو بایرن مونیخ واقعا می خواست به منچستر یونایتد ملحق گردد و آماده بود تا 12 ماه پایانی قرارداد خود با تاتنهام را بگذراند تا بعنوان بازیکن آزاد به یونایتد برود. در نهایت اما منچستر یونایتد راسموس هویلوند را با مبلغ 85 میلیون یورو به خدمت گرفت و کاپیتان انگلیس با قراردادی نزدیک به 115 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست.

اریک تن هاخ در بازی چهارشنبه (امشب) مقابل بایرن مونیخ این شانس را خواهد داشت که از نزدیک ببیند چه بازیکنی را از دست داده است.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "اعتراف تلخ یک منچستری درباره رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف تلخ یک منچستری درباره رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید