اجرای طرح نظارتی بر لوازم التحریر ویژه شروع سال تحصیلی در مشهد

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، خبرنگاران/خراسان رضوی کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از اجرای طرح یک ماهه نظارتی لوازم التحریر و نوشت افزار ویژه شروع سال تحصیلی تازه در مشهد اطلاع داد.

اجرای طرح نظارتی بر لوازم التحریر ویژه شروع سال تحصیلی در مشهد

بخشعلی بیاتی قله زو اظهارکرد: در آستانه ماه مهر و شروع سال تحصیلی تازه، تقاضا برای خرید لوازم التحریر و دیگر لوازم مربوطه افزایش می یابد و به همین دلیل طرح نظارتی ویژه لوازم التحریر و نوشت افزار از 15 شهریورشروع شده و تا 15 مهرماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی اضافه نمود: این طرح باهدف جلوگیری از کمبود عرضه و یا افزایش غیر منطقی قیمت کالای مورد نظر با هماهنگی دیگر دستگاه های ذیربط شروع شده است.

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اسم کرد: نظارت بر تامین و توزیع لوازم التحریر باکیفیت، ممانعت از فروش لوازم التحریرخارجی و بدون استاندارد از جمله اقدامات در اجرای طرح نظارتی مذکور است.

بیاتی قله زو گفت: برگزاری گشت های مشترک بازرسی با همراهی بازرسان اتحادیه ذیربط و اتاق اصناف مشهد و برخورد با تخلفات احتمالی از دیگر اقدامات برنامه ریزی شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، بیاتی قله در سرانجام از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف مالی را به وسیله تلفن 124 ستاد خبری سازمان صمت استان خراسان رضوی در مرکز استان و شهرستان ها اطلاع رسانی نموده تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اجرای طرح نظارتی بر لوازم التحریر ویژه شروع سال تحصیلی در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح نظارتی بر لوازم التحریر ویژه شروع سال تحصیلی در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید