آیپد مینی با حاشیه های باریک تر و حذف دکمه هوم اواخر 2021 عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، اپل در حال توسعه یک نسخه نو از آیپد مینی است که گویا دارای طراحی ظاهری نو و نمایشگری با حاشیه های کمتر است. اگر این اطلاعات نو منتشر شده به وسیله نشریه بلومبرگ درست باشند، اپل بالاخره بعد از شش سال طراحی ظاهری این آیپد را به روز خواهد نمود.

آیپد مینی با حاشیه های باریک تر و حذف دکمه هوم اواخر 2021 عرضه می گردد

این اطلاعات تازه منتشر شده نشان می دهند که نسل بعدی آیپد مینی دارای نمایشگری با حاشیه اندک است. بعلاوه این اطلاعات نشان می دهند که اپل در حال آنالیز و آزمایش طراحی ظاهری تازه برای آیپد مینی است که دیگر در آن خبری از دکمه هوم نخواهد بود.

پیش از منتشر شدن این اطلاعات تازه به وسیله بلومبرگ، در گذشته هم شایعه های مختلفی درباره توسعه یک نسخه تازه از آیپد مینی مطرح شده بودند. به اسم نمونه در این شایعه ها گفته شده بود که این نسخه از آیپد مینی دارای نمایشگری 8.5 تا 9 اینچی است که در مقایسه با نمایشگر 7.9 اینچ استفاده شده در نسل کنونی آیپد مینی، میزان آن افزایش چشمگیری را داشته است.

بعلاوه در اوایل سال جاری هم تصاویری از ماکت یک آیپد مینی منتشر شد که طراحی تازه این تبلت را نشان می داد. البته باید گفت که نمی توان صحت این تصاویر منتشر شده را تأیید کرد زیرا این ماکت دارای دکمه هوم در قسمت جلویی خود بود.

علاوه بر آیپد مینی، گویا اپل در حال کار کردن بر روی نسخه باریک تر از مدل پایه آیپد برای دانش آموزان است. بعلاوه اپل می خواهد که هم آیپد مینی و هم مقرون به صرفه قیمت ترین آیپدی که این شرکت فراوری می نماید را اواخر سال جاری به بازار عرضه کند.

گزارش تازه بلومبرگ بعلاوه اطلاعاتی را هم درباره نسل بعدی آیپد پرو منتشر نموده است. با وجود اینکه هنوز مدت زمان زیادی از رونمایی از نسل کنونی این تبلت نمی گذرد، اما گزارش تازه بلومبرگ ادعا می نماید که نسل بعدی آیپد پرو که در سال 2022 عرضه می گردد دارای قابلیت هایی مانند پشتیبانی از شارژر بدون سیم MagSafe و قابلیت شارژر کردن بدون سیم دستگاه های مختلف است.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "آیپد مینی با حاشیه های باریک تر و حذف دکمه هوم اواخر 2021 عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیپد مینی با حاشیه های باریک تر و حذف دکمه هوم اواخر 2021 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید