ممانعت آمریکا از ورود پرچم شیر و خورشید به سالن مسابقات کشتی

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، رقابت های جام جهانی کشتی آزاد 2022 در ایلت آیووا آمریکا در حال برگزاری است و بامداد دوشنبه با برگزاری ملاقات فینال میان دو تیم ایران و آمریکا به انتها می رسد.

ممانعت آمریکا از ورود پرچم شیر و خورشید به سالن مسابقات کشتی

در حاشیه این مسابقات تعدادی از ایرانیان مقیم آمریکا قصد داشتند پرچم شیر و خورشید را وارد سالن مسابقات کشتی نمایند که با مخالفت مسئولان برگزاری پیروز به انجام این کار نشدند. این اتفاق باعث شد این افراد در مصاحبه با وبلاگ دیدنی ها شبکه های تلویزیونی فارسی زبان خارجی که در محل مسابقات حضور داشتند، شدیدا از این اقدام مسوولان برگزاری مسابقات در خاک آمریکا انتقاد نمایند.

گفته می گردد مسئولان برگزاری مسابقات از ورود هر گونه پرچم کشور ها حتی پرچم آمریکا نیز به سالن مسابقات جلوگیری نموده اند.

در این میان بعضی از ورزشکاران سابق ایران که به کشور های دیگر پناهنده شده اند با ورود به هتل محل اسکان تیم ایران با فیلمبرداری با گوشی شعار هایی را علیه ملی پوشان و کادر فنی تیم ایران مطرح کردند و کوشش داشتند تمرکز تیم ایران را به هم بزنند.

آن ها در طول برگزاری رقابت ها در سالن مسابقات نیز دائما کادر فنی تیم ایران را با الفاظ و شعار هایی مورد خطاب قرار دادند که این صحبت ها با بی اهمیتی سرمربی تیم ملی و دیگر کشتی گیران ایران همراه شده است.

منبع: فرارو

به "ممانعت آمریکا از ورود پرچم شیر و خورشید به سالن مسابقات کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممانعت آمریکا از ورود پرچم شیر و خورشید به سالن مسابقات کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید