محمدنبی: کوشش فدراسیون فعلی اتخاذ دیپلماسی فعال است

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، نایب رییس اول فدراسیون فوتبال درخصوص شرایط فدراسیون و تیم ملی در فاصله هجده روز مانده تا شروع رقابت های جام جهانی به نکاتی اشاره نمود.

محمدنبی: کوشش فدراسیون فعلی اتخاذ دیپلماسی فعال است

مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان درخصوص شرایط فدراسیون و تیم ملی در فاصله هجده روز مانده تا شروع رقابت های جام جهانی 2022 گفت: مسئولان تازه فدراسیون در بدو ورود با مسائل مختلفی روبرو بودند از جمله اینکه چندین اعزام پیش رو داشتیم. ضمن اینکه با توجه به فرصت کوتاهی که تا جام جهانی قطر داشتیم می بایست از همان ابتدا بر تیم ملی متمرکز شویم. جمع بندی مباحث ما در هیات رئیسه این بود که با توجه به شناختی که کی روش از فوتبال و تیم ملی ما دارد و نیز در راستای انسجام و اقتدار بیشتر تیم از این مربی بخواهیم راهنمایی تیم را در دست بگیرد.

وی ادامه داد: انصافا هم او با تمام وجود کوشش نموده تا طی همین مدت کوتاه توان تیم ملی را ارتقا دهد. من سال ها با این مربی کار نموده ام و اعتقاد دارم باید کی روش را بعد از جام ملت ها آسیا 2019 امارات حفظ می کردیم و اجازه نمی دادیم برود. او شناخت کافی از فوتبال ایران پیدا نموده و بهتر از هر مربی خارجی با زوایای فوتبال ما آشنایی دارد. خوشبختانه تا اینجا نیز تعامل و همراهی خوبی بین فدراسیون و این مربی وجود دارد و قطعا این روند می تواند موجبات تقویت روحی ملی پوشان طی جام جهانی را فراهم کند.

نایب رییس اول فدراسیون اضافه نمود: حضور تاج در راس فدراسیون و کوشش هایی که صورت گرفت موجبات ترمیم گسست فدراسیون فوتبال ما و مجامع بین المللی را فراهم ساخت. خوشبختانه اکنون ارتباط خوبی با تشکیلات قاره ای و جهانی فوتبال داریم و کوشش می کنیم این شرایط را تا حد امکان ارتقا دهیم. در همین رابطه ضروری است به این نکته اشاره کنم که بعضی از بی خردان و فرصت طلبان کوشش زیادی داشتند تا تیم ایران در جام جهانی حضور نداشته باشد، اما سعی و کوشش فدراسیون تازه و اتخاذ دیپلماسی فعال، این مسائل را از میان برد.

محمدنبی در ارتباط با جایگاه و اهمیت طرفداران فوتبال گفت: فوتبال بیشترین تعداد علاقه مند به ورزش را در کشور دارد و نمی توان جایگاه این جمع کثیر را نادیده گرفت به همین علت من هم معتقدم باید نماینده جمعیت طرفداران در مجمع فوتبال حضور داشته باشد شخصا این موضوع را پیگیری می کنم.

وی بعلاوه در رابطه VAR توضیح داد: تعدادی از شرکت ها برای این منظور پا پیش گذاشته بودند که پس از آنالیز های اجرا شده به این نتیجه رسیدیم ضرورت دارد در این رابطه ابتدا منافع فوتبال و فدراسیون را در نظر بگیریم. قطعا این مهم به انجام خواهد رسید.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در مورد شرایط کمپ استقرار تیم ملی در قطر گفت: قرار داد این مکان قبل از حضور مسئولین کنونی بسته شده بود. شاید با این وجود به اتفاق کی روش مکان مذکور را کاملا آنالیز و تا حد امکان، کم و کاستی ها را برطرف کردیم.

وبلاگ دیدنی ها ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "محمدنبی: کوشش فدراسیون فعلی اتخاذ دیپلماسی فعال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدنبی: کوشش فدراسیون فعلی اتخاذ دیپلماسی فعال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید