ماجرای کیت های خراب تشخیص کرونای یک آزمایشگاه در یزد

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، خبرنگاران/یزد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: با معین شدن اولین ایراد در انجام تست، بخش تشخیص کرونای آزمایشگاه مرکزی یزد تعطیل و تحقیقات ادامه دارد.

ماجرای کیت های خراب تشخیص کرونای یک آزمایشگاه در یزد

دکتر حبیب نیکوکار با اشاره به انتشار تعطیلی بخش تشخیص کرونای آزمایشگاه مرکزی یزد به علت استفاده از کیت های تشخیص کرونای خراب و ناسالم در فضای مجازی استان، اظهار کرد: تمامی مراکز تست کرونای استان به صورت مستمر و منظم به وسیله تیم ممیّزی آموزش دیده و تحت نظارت مرکز تهران، بازرسی و نحوه انجام تست ها کنترل می گردد.

وی ادامه داد: با تعیین شدن اولین ایراد در انجام تست های این مرکز در تاریخ چهارشنبه 13 بهمن 1400، ضمن تعطیلی فعالیت مرکز و گزارش به مسئولان دانشگاه، مشغول آنالیز کامل گزارش رسیده هستیم.

نیکوکار اضافه کرد: تمامی ایرادات گزارش شده مربوط به تست های یک ماه اخیر بوده و هنوز اثبات نشده است اما به علت اهمیت موضوع از ادامه فعالیت این آزمایشگاه جلوگیری شده و تحقیقات ادامه دارد.

به گزارش وبلاگ دیدنی ها و به نقل از وبدا یزد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد در انتها تاکید نمود: به علت رقابت موجود بین مراکز مختلف تست کرونا در بخش دولتی و خصوصی، لطفا از هرگونه برآورد و شایعه درخصوص نحوه فعالیت، نتایج گذشته و سایر موارد خودداری گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ماجرای کیت های خراب تشخیص کرونای یک آزمایشگاه در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای کیت های خراب تشخیص کرونای یک آزمایشگاه در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید