طوفان هزاران نفر را در جنوب کبک از برق محروم کرد

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، گرمای شدید مونترال، عصر یکشنبه تبدیل به برق شد. فعالیت رعد و برق شدید شهر را فرا گرفت و در پی آن خاموشی به وقوع پیوست.

طوفان هزاران نفر را در جنوب کبک از برق محروم کرد

به گزارش وبلاگ دیدنی ها به نقل از سی تی وی، آژانس محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا اعلام نموده بود که شرایط جوی در بعد از ظهر یکشنبه برای وقوع طوفان شدید و رعد و برق در جزایر مونترال و لاوال و سایر نقاط جنوب کبک مساعد است و در خصوص باران های شدید، تگرگ و رعد و برق به ساکنان این منطقه ها هشدار داده بود.

در اوایل شب، منطقه ها وسیعی از کبک بدون برق ماندند چون طوفان سراسر استان را درنوردید. طی شب هم، ده ها هزار نفر از ساکنان همچنان در تاریکی بودند.

آژانس محیط زیست کانادا در هشدارهای خود اظهار داشت: بارش تگرگ های بزرگ می تواند به اموال آسیب برساند و باعث خسارت بگردد. وزش باد شدید هم می تواند باعث پرت شدن اشیاء بگردد، به ساختمان های ضعیف خسارت بزند، شاخه های درختان را بشکند و وسایل نقلیه بزرگ را واژگون کند. فعالیت های مرتبط با آب ممکن است به علت وزش شدید و ناگهانی باد بر روی سطح آب ناامن باشند.

پیش بینی می گردد که دما حدود 25 درجه سانتیگراد بماند، اما در کنار رطوبت، 30 درجه سانتیگراد احساس خواهد شد. پیش بینی می گردد امروز و فردا هم بارش ها ادامه داشته باشند.

توصیه های فعال آژانس محیط زیست می توانند به سرعت تغییر نمایند. برای اطلاع از اطلاعات به روز، وب سایت Environment Canada را آنالیز کنید.

ادامه مطلب

منبع: خبرکانادا

به "طوفان هزاران نفر را در جنوب کبک از برق محروم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان هزاران نفر را در جنوب کبک از برق محروم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید