ذوق زدگی ستاره کهکشانی ها از بازی کنار نیمار در جام جهانی

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، خبرنگاران - رودریگو از بازی نیمار تمجید کرد و گفت که از وقتی در سانتوس بازی می کرد همواره بازی هایش را دیدن می کرد و لذت می برد.

ذوق زدگی ستاره کهکشانی ها از بازی کنار نیمار در جام جهانی

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، رودریگو در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه گفت: کمی استرس دارم ولی خب طبیعی ست. بازیکنان باسابقه با به اشتراک گذاشتن تجربیات خود به ما یاری می نمایند و ما جوان ترها سعی می کنیم از آنها یاد بگیریم. بازیکنان حرفه ای و جوان به خوبی با هم ترکیب شده اند. نیمار همواره یک رهبر بوده است، چه زمانی که در سانتوس بود و چه حالا. او به جوانان اعتماد به نفس می دهد و همه ما می دانیم که او تا چه میزان باکیفیت است. بازی در کنار او برای من افتخار است زیرا او همواره برای من بت بود و هنوز هم هست. من همواره به ورزشگاه می رفتم تا بازی او را دیدن کنم.

برزیل از نظر منطقی یکی از مدعیان قهرمانی است، اما رودریگو توجه زیادی به این موضوع ندارد. او گفت: ما می دانیم که تیم بزرگی داریم و در میان مدعیان هستیم، اما تیم های واقعا خوب دیگری نیز وجود دارند. مدعی بودن تا زمانی که وارد زمین نشوی معنایی ندارد. باید در عمل ثابت کنی که مدعی هستی.

بااینکه خیلی ها انتظارش را داشتند که رودریگو به تیم ملی دعوت گردد خودش تا زمانی که نامش را نشنید از این موضوع مطمئن نبود. با یادآوری آن روزها می گوید: یکی از برترین لحظات عمرم بود، چیزی بود که همواره رویایش را در سر می پروراندم. مربی نام من را صدا زد و حالا من اینجا هستم و در کنفرانس مطبوعاتی جام جهانی شرکت نموده ام. واقعا احساس فوق العاده ای است.

این بازیکن جوان هنوز نمی داند که در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت یا نه، اما فاش کرد که هیچ کس ترکیب را نمی داند. دلم می خواهد بدانم، اما مربی هنوز چیزی نگفته است. او به ما می گوید که همه با هم برابر هستیم و همه باید آماده باشیم. هنوز کسی نمی داند چه کسی در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت.

منبع: فرارو

به "ذوق زدگی ستاره کهکشانی ها از بازی کنار نیمار در جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوق زدگی ستاره کهکشانی ها از بازی کنار نیمار در جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید