فراوری گاز در پالایشگاه بیدبلند افزایش یافت

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، فراوری گاز در شرکت پالایش گاز بیدبلند به عنوان قدیمی ترین پالایشگاه غرب آسیا 22 درصد افزایش یافته است.

فراوری گاز در پالایشگاه بیدبلند افزایش یافت

علی محمد پوررضا مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند با اشاره به فراوری گاز در پالایشگاه بیدبلند گفت: این مجموعه با افزایش ظرفیت 22 درصدی میزان فراوری گاز نسبت به مدت مشابه پارسال و انجام همه فعالیت های مرتبط با تعمیرات اساسی در بخش های مختلف پالایشگاه بیدبلند و پالایشگاه مسجدسلیمان به عنوان زیرمجموعه این شرکت، آمادگی کامل برای دریافت حداکثری خوراک و فراوری پایدار گاز در زمستان را دارد.

علی محمد پوررضا می گوید: پالایشگاه گاز بیدبلند به عنوان قدیمی ترین پالایشگاه گاز در غرب آسیا مأموریت فراوری گاز برای مصرف داخل کشور را به عهده دارد.

به گفته او پالایشگاه بیدبلند ظرفیت فراوری روزانه 27 میلیون مترمکعب گاز را دارد، این پالایشگاه اکنون به طور کامل برای دریافت حداکثری خوراک و فراوری پایدار گاز در زمستان آماده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند بعلاوه با اشاره به افزایش ظرفیت 22 درصدی فراوری گاز در این پالایشگاه نسبت به مدت مشابه پارسال گفت این دستاورد مهم، نشانه دیگری از روند رو به رشد و موفقیت آمیز این پالایشگاه به منظور ارائه خدمت به مردم و ارتقای توان و ظرفیت پالایشگاه های گازی کشور و شرکت ملی گاز ایران است.

وبلاگ دیدنی ها خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فراوری گاز در پالایشگاه بیدبلند افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری گاز در پالایشگاه بیدبلند افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید