اهدای کالاهای مورد احتیاج بچه ها کار به وسیله دیجی کالا مهر

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، دیجی کالا مهر ، پلتفرم نیکوکاری دیجی کالاست که به وسیله آن می توانید کالاهای مورد احتیاج افراد احتیاجمند را تهیه و ارسال کنید.

اهدای کالاهای مورد احتیاج بچه ها کار به وسیله دیجی کالا مهر

به وسیله وبسایت دیجی کالا مهر می توانید محصولات مورد احتیاج 77 موسسه یا سازمان مردم نهاد را شناسایی و در تهیه آن مشارکت داشته باشید. این مجموعه به مناسبت روز جهانی مبارزه با کار بچه ها، در تاریخ 21 و 22 خرداد و با همکاری انجمن حمایت از بچه ها کار در حال تامین کالاهای مورد احتیاج بچه ها کار است.

به وسیله وبسایت دیجی کالا مهر می توانید کالاهایی از جمله لوازم التحریر، وسایل تفریح، لوازم بهداشتی و اسباب بازی مورد احتیاج بچه ها کار را تهیه و در این کمپین نیکوکاری مشارکت کنید. تیم مسئولیت اجتماعی دیجی کالا، با یاری انجمن حمایت از بچه ها کار کالاهای مورد احتیاج بچه ها را شناسایی و در پلتفرم دیجی کالا مهر به نمایش می گذارد. افرادی که قصد شرکت در این طرح را دارند کالاهای مورد نظر خود را به تعداد دلخواه انتخاب می نمایند و در آخر محصولات تهیه شده، برای بچه ها کار ارسال می گردد.

انجمن حمایت از بچه ها کار به عنوان نهادی مردمی، از سال 1381 تا به امروز با هدف ایجاد فرصت های برابر تحصیلی, سلامت جسمی و روانی, کاهش فقر, برطرف گرسنگی فعالیت می نماید. این انجمن بچه ها کار، بچه ها آسیب دیده و در معرض آسیب را در منطقه ها پرآسیب، شناسایی و تحت حمایت قرار می دهد. در این کمپین کالاهای اهدایی برای بچه های که تحت حمایت این انجمن هستند، ارسال می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "اهدای کالاهای مورد احتیاج بچه ها کار به وسیله دیجی کالا مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای کالاهای مورد احتیاج بچه ها کار به وسیله دیجی کالا مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید